eve said:vraag me af wie jij dan bent ben jij bob zelf?
Arno said:Wat ik ontzettend jammer vond was dat er TEVEEL gereden werd op de parkeerplaats waar iedereen stond en die MONGOOL op die slider die spook ging rijden niet ontzettend hard voor zijn kop werd gemept!
Die gozer zit hier ook op het forum met een special paint slider, heel mooi ding enzo maar jezus zeg wat bezielde jou dat om dat te doen? Stekker los in je hoofd?
die bw's is dus mijn dingMachiel. said:1e plek was die verlengde grijs/zwarte booster/bw's
standaard weet ik niet!
Machiel. said:kijk arno, die gast is een maat van mij en zijn verhaal was, dat iedereen zijn scooter mocht starten en doorrijden, die van hem stond dus nog aan en hij reed dus door, is dus niet een fout van hem maar een foutje van organisatie
dus dat probleempje ligt volgens mij niet bij hem :X
Ivekuh said:Ikke op rode streetzone wallaroo..
Beestje ging smerig hard... eerste keer zipje goed kunne bijhoude.. tweede keer tegen vlakte gegaan... Beetje overmoedig met de gas denkek... iig. volgende keer eerst brommertje eens teste... was eerste keer dak me zoiets snel reed :-D
wel super plezante dag gehad
JAH ik heb het filmpje ervan dattie op zn plaat gaat, ik zal um morge online zetteeve said:Heeft er iemand pics of filmpjes van die wallaroo
Machiel. said:kijk arno, die gast is een maat van mij en zijn verhaal was, dat iedereen zijn scooter mocht starten en doorrijden, die van hem stond dus nog aan en hij reed dus door, is dus niet een fout van hem maar een foutje van organisatie
dus dat probleempje ligt volgens mij niet bij hem :X
beunhaas said:die bw's is dus mijn ding
denk wel dat iedereen gezien heeft dat het gewoon lekker knalde,
en dan na sprints gooi ik hem op de bank->15.9pk ofzow :L
wat me ook opviel is dat die VRC scoots die zogezegd 20+pk hebben echt voor geen meter liepen :L
btw:winnaar scooter klasse was nr.143 met een parelmoere aerox
aeroxkoen said:JAH ik heb het filmpje ervan dattie op zn plaat gaat, ik zal um morge online zettesommige mensen van de BCR die tegenover ons stonden hebben het filmpje al gezien
Deze?beunhaas said:btw:winnaar scooter klasse was nr.143 met een parelmoere aerox
ben jij die gozer die scooterklasse won dan?Thunder-rox said:dus jij wil zeggen dat mn rox niet goed liep????
me cam ligt nog bij je ma in de autoantonrox said:IK heb die wallaroo voor me op neus op zijn plaat zien gaan , ik moest naar voren rijden bij het startsysteem , en ik zag het gebeuren..
Koen heeft er idd een filmpje van , zet hm maar eens snel online jah
Morge zet ik het filmpje meteen in dit topic online, als ik me cam heb opgehaald bij antonroxeve said:wtf vet ding ja...@aeroxkoen kan je me het niet verzenden via msn zoja pm dan ff?