This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

• ja

Votes: 115 57.5%
  • nee

Votes: 85 42.5%

• Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
ik was dus niet de enige die de weg niet in 1x gevonden had

en bij deze wil ook ff mn vader in t zonnetje zetten, hij heeft me erg goed geholpen (ook thuis heeft tie wat mooie dingen voor mn scoot gemaakt)

Ik heb op de meeting weinig zelf moeten doen, k ben blij dat ik op deze manier een goed contact met hem heb.

eve said:
vraag me af wie jij dan bent ben jij bob zelf?

neenee... bestuurder van bob's camionet / teamgenoot

kdacht da iedereen spijtig genoeg (tweede) val met wallaroo wel gezien had... da waskik dus ;-) (eerste val voor de sprintcompetitie haddek nix mee te make)

kijk arno, die gast is een maat van mij en zijn verhaal was, dat iedereen zijn scooter mocht starten en doorrijden, die van hem stond dus nog aan en hij reed dus door, is dus niet een fout van hem maar een foutje van organisatie

dus dat probleempje ligt volgens mij niet bij hem :X

1e plek was die verlengde grijs/zwarte booster/bw's en 2e's was romeo, volgens mij is er niet om de 3e plek gereden! dit is de stand van de scooter special.

standaard weet ik niet!

Machiel. said:
1e plek was die verlengde grijs/zwarte booster/bw's
standaard weet ik niet!
die bw's is dus mijn ding
denk wel dat iedereen gezien heeft dat het gewoon lekker knalde,
en dan na sprints gooi ik hem op de bank->15.9pk ofzow :L
wat me ook opviel is dat die VRC scoots die zogezegd 20+pk hebben echt voor geen meter liepen :L

btw:winnaar scooter klasse was nr.143 met een parelmoere aerox

Nou, stel dat het een fout is van organisatie wat zou kunnen natuurlij kdan zie je toch nog wel met je botte kop dat er 2 scooters met 100 km/ h aan komen stormen op je en dan ging ie bijna niet eens aan de kant.

Mgoed ik ga hier niet verder op in want daar is dit toic niet voor om allemaal te zeiken...

na ook een 30minuten + misgereden te zijn nadat ik doorhad dat alle afritten in antwerpen afgesloten waren, hebben we er dan toch geraakt (thx to GPS )

we hebben ze dan ook maar een naam gegeven (die GPS) PIA-sletje

en iss met beunhaas een prachtige score neergezet en met de eerste plaats gaan lopen.

verder vond ik het een geslaagde meeting ondaks dat er bepaalde zaken in het honderd liepen en, idd de organisatie dronk redelijk veel bier

iig de volgende keer ben ik er zelf zeker mij met mijn ice !

gij ging steenhardeen wallaroo blok|
was dat een std. blok je ging wel steenhard

en avn dat vallen je was aant stuiteren en bleef maar gas geven
je was bekan op ons gevallen

eve said:
Heeft er iemand pics of filmpjes van die wallaroo
JAH ik heb het filmpje ervan dattie op zn plaat gaat, ik zal um morge online zette sommige mensen van de BCR die tegenover ons stonden hebben het filmpje al gezien

kan zijn, maar ga dan nie als een mafkees even later nog weelys trekken op de paddock.

Dat vol optrekken op de paddock was toch al iets waar ik me behoorlijk aan het ergeren was trouwens!
Het mag nie eens!!

dus jij wil zeggen dat mn rox niet goed liep????

aeroxkoen said:
JAH ik heb het filmpje ervan dattie op zn plaat gaat, ik zal um morge online zette sommige mensen van de BCR die tegenover ons stonden hebben het filmpje al gezien

hehe ideaal...

thx

Thunder-rox said:
dus jij wil zeggen dat mn rox niet goed liep????
ben jij die gozer die scooterklasse won dan?
jou ding liep zeker goed dan
ik had het op die bw's met zogezegd 22.7pk etc...

IK heb die wallaroo voor me op neus op zijn plaat zien gaan , ik moest naar voren rijden bij het startsysteem , en ik zag het gebeuren..

Koen heeft er idd een filmpje van , zet hm maar eens snel online jah

Ik heb igg zware kut dag gehad nog lang bezig geweest aan men scoot voor hem af te krijgen voor meeting, beunhaas ging remklauw meebrenge.
Dat heeft hij dus niet gedaan dus niet sprinten voor mij, en dan reed ik niet met de revolution cilinder maar gewoon beetje getunede manston 2.

antonrox said:
IK heb die wallaroo voor me op neus op zijn plaat zien gaan , ik moest naar voren rijden bij het startsysteem , en ik zag het gebeuren..

Koen heeft er idd een filmpje van , zet hm maar eens snel online jah
me cam ligt nog bij je ma in de auto dus die neem ik morgen wel mee en dan zet ik um meteen online.

eve said:
wtf vet ding ja...@aeroxkoen kan je me het niet verzenden via msn zoja pm dan ff?
Morge zet ik het filmpje meteen in dit topic online, als ik me cam heb opgehaald bij antonrox

Status
Not open for further replies.