krukas Streetmagic

Dimer

De Bonke
Weet iemand iets van een krukas van Top Racing voor Streetmagic???? Kan die mijn setup aan?

MHR 50 (wordt getuned + carter)
MHR pijp
Malossi Multivar
Malossi Flyclutch
DO 17,5mm


Met deze setup wil ik echt een andere krukas. En de enige 2 die ik kan vinden zijn van Malossi en Top Racing. Malossi is natuurlijk één van de beste. Ik kan me alleen niet zo heel erg vinden in de prijs.........
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by JohnB
Je neemt wel een MHR 50 en een MHR pijp en dan huilen over een krukas?

Shame on you

idd verbaas me ook vaak over dit soort dingen... mensen kopen een dure cilinder, dure uitlaat maar dan kan er geen benzine slurpende carb op ofzo :? (als voorbeeld)
 
Weet je HEEL zeker dat die krukas gaat passen? Patrick van Twins heeft voor z'n Street werkelijk stad & land afgezocht voor een andere krukas, en heeft er geen kunnen vinden... En geloof me, die heeft connecties genoeg... Je kan dus niet zomaar een Katana-krukas erin gooien...

Monteer gewoon andere lagers, dan moet het zaakje wel heel blijven lijkt me [gaat bij Patrick ook prima, Hebo alu tuned, 19mm, C16 Minarelli, 11 pk]...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
En geloof me, die heeft connecties genoeg... Je kan dus niet zomaar een Katana-krukas erin gooien...

Katana asje is op zich wel passend te maken geloof ik. Je moet dan wel ik het carter beginnen kotteren denk ik.
Ook is die katana-as dikke aan de spiebanen, dus moet je de hele variozooi van katana ook hebben.

Er zijn nog andere mogelijkheden, maar als je daar de middelen niet voor hebt wordt het nog duurder dan een malossi krukas.
 
net ff op de malossi site gekeken en er is inderdaad geen malossi as beschikbaar. Dat vind ik wel raar dan, wel cilinder uitlaat ed maken voor een scooter maar geen krukas.....
 
op scootparts hebben ze er 1 staan van Malossi:

53-9592 Krukas Malossi MHR

Pen 10mm.
Past op oa: Suzuki Katana, Street Magic.
Let op: Gratis bezorgd in NL.


€ 289,95
 
Ik zeg in een vorig post dat een street en katana as teveel verschillen om ze zomaar uit te wisselen.
Mijn vermoeden is dus dat zet der bij scootparts naast zitten:|
 
Originally posted by sprinter
Ik zeg in een vorig post dat een street en katana as teveel verschillen om ze zomaar uit te wisselen.
Mijn vermoeden is dus dat zet der bij scootparts naast zitten:|

Ik wist ook al dat een Katana as niet zou passen. Daarom verbaasde ik me al over scootparts.....
 
Ach, het probleem van scootparts is, dat ze gewoon onjuiste info geven, zowel specificaties als prijzen, zodat een dealer zich gek rekent...

Voorbeeldje; wie bestelt een Hebo RII op Scootparts? Degene die hem krijgt ;

1) voor het vermelde bedrag op de site...
2) in goede staat, dus geen showroom-modelletje met roestvorming...

Krijgt van mij een sixpack bier @Lelystad naar keus...
 
Back
Top