Team 2000 krukas

Status
Not open for further replies.

D@ve

Retired
Hallo,

iemand enig ID wat het maximum aantal draaiuren is voordat de drijfstang + bigend lager vervangen moet worden?

David
 
Advertisement - register to remove this

Heeft dat er niet mee te maken hoeveel rpm je draait? Volges mij is dat ook wel van belang om er van uit te gaan hoe ver je kan gaan tot hij versleten is.
Correct me if i'm wrong ;)
 
voor zover ik er echt goed over kan oordelen, zou ik zeggen 50 uur voor het bigend lager. maar dit is dan meer gevoelsmatig ook een klein beetje ervaring met mijn team99 as:) correct me if i am wrong:W

later
 
daapje,

ik zou zeggen 1 seizoen. daarna is ie nog wel goed. maar hij kondigt zig niet zo makkelijk aan als ie kapot gaat. en als ie kapot gaat weet jij de schade al.

dus ik zou persoonlijk zeggen 1 seizoen.
 
ik had na 2 keer mijn cilinder honen(en hoeveel km kan dit nou zijn8P) al een lichte speling op het lager:( maar misschien is dit dan mijn onkunde:p

later
 
Olie/mengverhouding
Eventueel vuil
Warmdraaien
Gebruiksduur

Daar zou ik rekening mee gaan houden, je kan niet voorspellen wanneer een as speling gaat vertonen. Vervang je lager tijdig bijvoorbeeld zoals Rob zegt om het seizoenjaar.
 
speelt et ook niet mee, hoe je de as uit het carter haalt? als je hier bijv paar keer iets te hard op ramt dat er sneller speling op komt?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top