vert krukas 85mm

melf #50 said:
nee, o.k , zal weer on topic gaan :p


idd mario kan het idd, ik zal verder contact met hem opnemen, nu moet ik nog aan een drijfstang van een crossasje geraken, waat kan je dat appart bestellen voor mina,?
 
edel said:
idd mario kan het idd, ik zal verder contact met hem opnemen, nu moet ik nog aan een drijfstang van een crossasje geraken, waat kan je dat appart bestellen voor mina,?
Op zich is het wel handig te kunnen lezen op een forum:
$aint said:
Elke malossi dealer kan de 85mm drijfstangen los bestellen.
 
het zou 30eur kosten om te persen en te balanceren

drijfstang 92eur
persen enz 30eur
krukas 180

heb ik krukas van ong 210eur

ik ga wrs afdraaien de cc
 
afdraaien de cc? = afdraaien van de cilinder?

zou dan toch evengoed, ondanks de kosten voor de krukas aanpassen gaan.

maar waarom wil je eigenlijk een 85mm drijfstang @ min vert?
 
... een cilinder waar officieel een 85 drijfstang voor nodig is :! :+
Maarja, tis maar wat je liever hebt. Ben je bang dat de krukas die je nu hebt het geweld niet aankan of ? , oftewel, moet je perse een nieuwe kopen of voldoet een 2dehands ook?

P.S.: Ik denk dat de TS niet wil vertellen welke cil. hij gaat gebruiken, omdat anders iedereen het heeft in een week :p
 
b0nk said:
... een cilinder waar officieel een 85 drijfstang voor nodig is :! :+
Maarja, tis maar wat je liever hebt. Ben je bang dat de krukas die je nu hebt het geweld niet aankan of ? , oftewel, moet je perse een nieuwe kopen of voldoet een 2dehands ook?

P.S.: Ik denk dat de TS niet wil vertellen welke cil. hij gaat gebruiken, omdat anders iedereen het heeft in een week :p

idd

maar ik ga de carters iets afdraaien en de cilindervoet 1mm
 
b0nk said:
P.S.: Ik denk dat de TS niet wil vertellen welke cil. hij gaat gebruiken, omdat anders iedereen het heeft in een week :p

De kans dat de TS iets verzonnen heeft wat zo gek gaat rijden dat iedereen het binnen een week ook heeft = 0.000001%

Ik zou juist eerder zeggen waar het omgaat zodat er betere informatie gegeven kan worden.
Het zou zonde zijn als hij totaal niet nagedacht heeft over bv de timingen die zwaar gaan veranderen (zoals al zooo vaak gezegt is) , etc etc.



Dus de vraag van de TS was " kan het met die drijfstang ? " Het antwoord is ja...
Wat boeid ons het nou hoeveel je van je cilinder en carter af gaat halen?
Daar kunnen we geen advies over geven omdat we een 85mm drijfstang id als enige info hebben.
 
Back
Top