recht spruitstuk @ Min Vert

slidervsstunt

MinaRally
Zijn de rechte spruitstukken ook voor min vert verkrijgbaar ik heb namelijk al heel wat on-line shops gehad maar kan er nergens iets over vinden:?

Of moet het toch weer een zelfbouw initiatief worden ;)

Ik hoor het wel....

Grtz Marco
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by slidervsstunt
Zijn de rechte spruitstukken ook voor min vert verkrijgbaar ik heb namelijk al heel wat on-line shops gehad maar kan er nergens iets over vinden:?

Of moet het toch weer een zelfbouw initiatief worden ;)

Ik hoor het wel....

Grtz Marco

Ik weet dat ze er van Malossi niet zijn.. Anders wordt het inderdaad doe het zelfen.. Uhmm kijk anders eens @ welk rechtspruitstuk van Malossi het meeste 'vlees' zit om bv gaten te maken dat het wel op jouw scoot past.. Verder zou ik geen idee hebben.. Tja Vertikale blok lozen en horizontaal nemen :)
 
Leg me aub eens ff uit hoe je een recht spruitstuk kan fixen op mina vert? Je zit toch meteen tegen je band aan dan
 
moet wel kunnen onder een bepaalde hoek......

Ik heb wel eens gezien op een slider weet alleen de site niet meer en of het goed werkte weet ik ook niet :?
 
dat gaat dan wel een achterlijke hoek moeten worden hoor. En het inlaattraject blijft zowiezo langer dan bij andere scoots omdat het mengsel eerst nog via de cilinder naar beneden moet lopen.

Maarja, je kan het altijd proberen iig

Succes
 
Back
Top