malossi 25mm recht spruitstuk piaggio+wig vs. Malossi 25mm mina zonder wig...

Project RR2

Beta Rox Project...
zoals hierboven staat...is t mogelijk om een mina recht spruitje zonder wig te doen(en zijn er mensen die dit gedaan hebben) of heb k evengoed een wig nodig net als bij pia spruit...?
 
Advertisement - register to remove this

Tja, waarom denk je dat er zo vaak een wig gebruikt wordt/ dat ze gemaakt worden.. Omdat alleen een rechtspruitstuk niet werkt op mina ivm het te schuin staan van de carb.

Maar hoezo post je dit in Gevorderden :?
 
maar wrom heeft iedereen dan een pia spruitstuk ipv een mina met wig? en hoe doen die racers bij malossi dat dan? gebruiken die ook wigjes op mina blokken?
 
Ap. said:
Tja, waarom denk je dat er zo vaak een wig gebruikt wordt/ dat ze gemaakt worden.. Omdat alleen een rechtspruitstuk niet werkt op mina ivm het te schuin staan van de carb.

Maar hoezo post je dit in Gevorderden :?
omdat de meeste gevorderden met een recht spruitje rijden en de beginners niet...dus verwachte ik hier bter antwoord te krijgen...
 
Toen ik met 25mina spruit zonder wig reed, had ik telkens last van een overlopende vlotter, en moest ik dus telkens na het rijden me benzine kraantje dicht doen;(
Nu ik sinds kort een wig heb met een 25Pia spruit heb ik van dit probleem totaal geen last meer:D

Dat is dus de rede dat ik (en vele andere ook) hebben gekozen voor een wig.
 
Project RR2 said:
maar wrom heeft iedereen dan een pia spruitstuk ipv een mina met wig? en hoe doen die racers bij malossi dat dan? gebruiken die ook wigjes op mina blokken?

Ik denk dat die racers hun carb vooruit zetten. Met grote carbs past dat niet maar met 19mm wel.
 
met grotere carbs past het ook, je moet alleen wel een beetje creatief zijn :p + naar voren vind ik hemzelf ook veel beter staan
 
Waarom zet je geen ophoogplaatje onder je membraan? Zo kun je hem boven je cilinder hangen. Krijg je meer carter volume en alsnog een recht spruitstuk.
 
25mm DO kan wel naar achter zonder wig :!
het is gewoon de carb die het veroorzaakt, niet het spruitstuk..
je kunt ook zo`n andere mikuni/keihin nemen met scheve flotter.
 
Marcel said:
25mm DO kan wel naar achter zonder wig :!
het is gewoon de carb die het veroorzaakt, niet het spruitstuk..
je kunt ook zo`n andere mikuni/keihin nemen met scheve flotter.

Het is de carb, de achterveer en het spruitstuk.
 
Denk dat er in ieder geval een pia recht met wig word gebruikt,
omdat je anders met die gaatjes zit..
mina @ wig zou natuurlijk ook kunnen.. maar dan moet je er 4 behoorlijk lange inbussen injassen.
Dat is de rede dat er altijd in combinatie met een wig met een pia recht spruitstuk word gereden
 
Denk dat hij bedoeld dat ie em wel gewoon naar voren heeft staan.
Maar dan kom je dus vooral met zo'n dellorto 21 nogal klote uit bij de cilinder.
De vlotterbak is van kunstof (om het zo maar ff te noemen) en kan dus als de cilinder echt heet wordt gaan vervormen ed.
 
Burning Fly heeft het ook, een 25 mina recht en een 25 dell.
Het werkt gewoon. Hij heeft er voor zover ik het weet geen problemen mee gehad. Hij zal dit wel bevestigen vanavond of morgen:)
 
idd ik heb het ook totaal nergens last ervan geen lekkage niks.
maar mensen ik snap niet wrm jullie je zo druk maken.
iedereen verteld me; dat gaat niet werken / of dat gaat niet.
malossi gebruikt delly in hun assortiment.
maken een recht spruitstuk voor een delly.
omdat ze weten dat die delly niet lekt als die onder zo'n hoek staat.

ik heb het bewijs gegeven dat het wel werkt.
geloof het dan.
anders kom langs en kom je het checken
 
Back
Top