malossi 25mm recht spruitstuk piaggio+wig vs. Malossi 25mm mina zonder wig...

burning fly said:
idd ik heb het ook totaal nergens last ervan geen lekkage niks.
maar mensen ik snap niet wrm jullie je zo druk maken.
iedereen verteld me; dat gaat niet werken / of dat gaat niet.
malossi gebruikt delly in hun assortiment.
maken een recht spruitstuk voor een delly.
omdat ze weten dat die delly niet lekt als die onder zo'n hoek staat.

ik heb het bewijs gegeven dat het wel werkt.
geloof het dan.
anders kom langs en kom je het checken

Naar voren gericht staat ie minder schuin dan naar achteren. Malossi heeft het spruitstuk ontworpen met de bedoeling om hem vooruit te zetten.
Overigens is de hoek met de horizontaal van het mina spruitstuk kleiner dan van het piaggio 22x28 spruitstuk.

Ik heb zelfs overwogen om een mina spruitstuk op mijn piaggio te zetten, vanwege de iets gunstigere hoek en de betere 4-punts bevestiging.
 
Joël said:
Naar voren gericht staat ie minder schuin dan naar achteren. Malossi heeft het spruitstuk ontworpen met de bedoeling om hem vooruit te zetten.

precies , anders hadden ze ook wel verbouwde sub framen in hun assortiment...
(als we gaan redeneren op de manier van burning fly )
 
ik ben er mee bezig, alleen das ism zelfbouw spruit, die prorace racer uit frankrijk tussen de projecten heeft em ook naar voren :) tis alleen allemaal denk gedaan zonder 25 recht, hoewel dat ook best zou kunnen met een ophoogblok oid
 
Last edited:
rs-ruud said:
mario! en ik ben er ook mee bezig, alleen das ism zelfbouw spruit, die prorace racer uit frankrijk tussen de projecten heeft em ook naar voren :) tis alleen allemaal denk gedaan zonder 25 recht, hoewel dat ook best zou kunnen met een ophoogblok oid


zeikmode aan:: mario rijdt met een mikuni 27mm zeikmode uit::
 
pas zag ik een gozer die met een 125 Typhoon spruitstuk reed op z'n mina blok. De 2 bevestingspunten van dit spruitstuk (pia) komen precies overeen met een mina blok als je hem gedraaid monteerd....
 
ik heb vernomen dat de Kiesler wigjes voor 24mm carbs zijn, drom wordt mijn wigje nu aangepast. Zijn er meer mensen die hun wigjes hebben laten aanpassen of is dat eigelijk niet nodig?
 
ja k heb t niet opgemeten ofzo meteen tegen de Jager gezegd dat ik t aangepast aan elkaar wilde hebben. Ze hadden t nog nooit eerder gedaan en dat vond k tog wel vreemd aangezien half noord-holland bijna bij de Jager komt om onderdelen(dus ook Wigjes) te halen...dus vandaar dat k et me afvroeg =)
 
Project RR2 said:
ja k heb t niet opgemeten ofzo meteen tegen de Jager gezegd dat ik t aangepast aan elkaar wilde hebben. Ze hadden t nog nooit eerder gedaan en dat vond k tog wel vreemd aangezien half noord-holland bijna bij de Jager komt om onderdelen(dus ook Wigjes) te halen...dus vandaar dat k et me afvroeg =)

Je denkt toch zeker zelf niet dat de jager elke week 100 van die dingen verkoopt. Hoeveel zal die er in totaal verkocht hebben en aan wat voor personen. En dan altijd nog de vraag of ze het zelf kunnen (de kopers) :rolleyes:
 
Back
Top