malossi poulie's vraagje's

Sibo

For those 7 seconds
hey

Ik wou graag weten of iemand heeft getest met de 2 verschillende spiebanen in de malossi poulie's? en wat was het verschil?

en wat voor vet kan je tussen de poulie's doen?
tube is namelijk zoek

b.v.d
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb het getest @ mina op de tesbankdag bij VRP..

Als eerste stonden de poelies ingesteld op de minst schuine stand. Daarna weer een keer de bank op geweest met de stijlere stand en had bijna een halve pk winst tov de andere stand :).

Zie grafiek:

attachment.php


De roode lijn is dus met de minst schuine stand en de blauwe is dus met de andere stand ;)
 
Alleen, hoe zet je em in de verschillende standen?
Edit/ Ik zie het al, was me niet opgevallen dat die banen verschillend waren :L
 
Last edited:
Kweet toch wel vrij fucking cker dat ik maar 3 spiebanen had in mijn malossi overrange poulies destijds, is dit van nieuwere versies ofzo?
En in de polini poulies die ik nu heb zitten d8 ik ook maar 3, maar daar hoor ik ook lui over zeggen dat je ze op 2 standen kunt zetten, zouden er dus 6 in moeten zitten.
Ga het nog maar es nakijke...
 
Neo's OWNAGE said:
Kweet toch wel vrij fucking cker dat ik maar 3 spiebanen had in mijn malossi overrange poulies destijds, is dit van nieuwere versies ofzo?
En in de polini poulies die ik nu heb zitten d8 ik ook maar 3, maar daar hoor ik ook lui over zeggen dat je ze op 2 standen kunt zetten, zouden er dus 6 in moeten zitten.
Ga het nog maar es nakijke...

dan hep je OF geen malossi poellies, OF je moet aan een bril :p
 
C4rN said:
hebben mij poulies altijd in de verkeerde stand gestaan :p

kan verschillen per scooter natuurlijk, maar vergeleken met rolf wel :)

mijne trouwens ook zal eens kijken wat er gebeurt al ik het verandert teminste als ik eerts dat vet weer vindt
 
De steilste stand heeft simpelweg theoretisch minder verliezen als de minder schuine stand.
In de praktijk blijkt dat dus goed merkbaar te zijn:)
 
Back
Top