Koninginnedag

Daanje

Well-Known Member
Koninginnedag roelde echt
smile.gif

Voor mij begon het al op zondagnacht op een supervet feest, genaamd Hellbound
smile.gif
Eindelijk weer es een superfeest bij mij om de hoek
cool.gif

Het was om 6.00uur afgelopen en ik moest om 7.00uur werken
frown.gif
Effe doorlopen, want ik heb ook lang moeten wachten op m'n jas
frown.gif

Eenmaal aangekomen op werk zat ik op de een of andere manier vol met energie
smile.gif
(nee, kan niet door de pillen komen, want ik heb niks geslikt of gesnoven, wel lachgas
wink.gif
)
Om 13.00uur vrij en meteen door naar de stad. In de metro was het dus superdruk, maar gelukkig werd ik geplet door een aantal lekkere mokkeltjes
smile.gif

In de stad aangekomen werd ik opgewacht door m'n buurjongen en z'n vriendin. Toen gingen we dus op zoek naar zijn zusje en de rest van "de gang". We hadden afgesproken op Multigroove op de Nieuwezijds Voorburgwal. Nergens te bekennen
confused.gif
Effe dus een rondje lopen door de menigte. En ja hoor, ik was die 2 alweer kwijt! Typische actie voor mij dus! Ik nog wat rondgelopen daar. Kom ik een gozer tegen die ik ken van vakantie op Kreta en die ook op Hellbound was
smile.gif
Nog effe mee lopen lullen en weer verder. Toen kwam ik wat verderop een mokkeltje tegen uit m'n klas
smile.gif
Daar nog effe wat mee gezopen en zitten lullen en weer verder. Toen kwam ik weer een aantal gasten tegen die ook op Hellbound waren. En weer wat verder kwam ik m'n broertje tegen en andere maten. Nog meer gezopen en weer verder op zoek
smile.gif
Toen had ik de hoop maar opgegeven en zou ik naar huis gaan
frown.gif
En toen had ik ze eindelijk gevonden
smile.gif
En toen dus met z'n allen compleet uit ons dak gegaan daar
smile.gif
WOW........wat werd daar supervet gedraaid
eek.gif
Toen met z'n allen maar naar de Wallen
smile.gif
Niet om effe een snelle wip te maken, maar we gingen naar Trance Buddah
wink.gif
Daar aangekomen stikte het van de Hells Angels
smile.gif
Echt supervette gasten
smile.gif
Kreeg VEEL bier van ze
smile.gif
Supervet werd daar ook gedraaid!
eek.gif

Daarna maar weer terug naar Multigroove, want het was echt een gekkenhuis op die gracht daar! Eenmaal aangekomen op de Nieuwezijds Voorburgwal was het al afgelopen!
frown.gif
Toen maar naar de Mac bij de Midtown
smile.gif
Effe lopen zieken daar in die drukte
smile.gif
Dat was ook wel lachen
smile.gif
Toen maar weer naar Trance Buddah
smile.gif
Daar was het nog wel lekker bruut
smile.gif
En toen gingen we rond een uurtje of 21.00uur maar weer es terug naar huis
smile.gif

Superdag en nacht gehad dus
smile.gif


Greetz
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Gijshouwen:
het was mijn eerste party dus ik kan het niet echt goed vergelijken ofzo maar ik vond het supervet!


Je eerste party is meestal supervet
smile.gif
Heb ik allang achter de rug, maar al mijn parties waren supervet
cool.gif


Greetz
 
hmzzz ik stond HELE fukkin koningendag op leidseplein.... werd SUPERVETTE 2-step en speedgarage gedraait... naast de heineken-hoek ofzoiets heet dat cafe.. stond heel groot creme fresh........maarja....was heeeeeel dope
 
ik ben naar de scootermeeitng geweest en die was echt geweldig!!!
superZ, blij dat ik ben gegaan!!
 
Kewl dat je het zo tof hebt gehad! Was je vriendin (die ik dus ook ken
smile.gif
) er ook?

MAAR je vergeet 1 ding Daan: Klaaswaal heb je gemist... ik vond het de moeite om om 4 uur s'nacht erheen te rijden, kwam s'avonds thuis, was ik bekaf (300 km autorijden, gaaap)... Ik was toen 32 UUR wakker
eek.gif
...

Greetz.
 
Ik was naar Raveworld geweest. VETJES!!!! Alleen jammer dat het al om 5 uur afgelopen was. Veel te veel gesnoven! dinsdag liep ik nog strak rond
eek.gif
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Was je vriendin (die ik dus ook ken
smile.gif
) er ook?

MAAR je vergeet 1 ding Daan: Klaaswaal heb je gemist... ik vond het de moeite om om 4 uur s'nacht erheen te rijden, kwam s'avonds thuis, was ik bekaf (300 km autorijden, gaaap)... Ik was toen 32 UUR wakker
eek.gif
...

Greetz.

Maria was er niet
frown.gif

Tsja, ik had toch niet gekund, want ik moest GVD werken! Anders had ik wel gekomen
wink.gif


Greetz
 
Back
Top