Kevin's 2F4R Sprintframe

Tankje is erg vet moet ik zeggen :) Geen buurtcruse meer ... want daar is hij echt te klein voor *D

En wanneer die vinnen van je pullie afdraaien?

Tankje is erg vet moet ik zeggen :) Geen buurtcruse meer ... want daar is hij echt te klein voor *D

En wanneer die vinnen van je pullie afdraaien?

Die vinnen draai ik er na het banken wel een keer af, of als ik er tijd voor heb :)

lekker bezigg kerell! *D
hoe heb je dat ding in dat bekertje gefixt :P ? perfecte oplossing tog? :W

Het gat van de dop ietsje opgeboord, dan een beetje drukken.
Gaatje onderin boren, en er door heen hengelen en vast bouten en wat vloeibare pakking.

wel mooi allemaal maar volgens mij kunnen die dingen helemaal neit tegen
benzine(mengen wel) maar als tank niet dan trekt die krom en in elkaar enzo:p

Dan haal ik een nieuwe flesje kost 3 euro oid.

aangezien ik ook wel veel aan de scooter doe, zal ik ook hier ook reageren

Update 19 Februari

Update 19 Februari

Hallo, hier weer nieuwe update van mijn kant en wil graag dennis bedanken voor de antwoorden.
Ik heb vandaag mijn uitlaat binnen gekregen, JS DPR 80CC Onderlangs.
Hier komen de foto's en zal binnenkort onder hangen!

update1rr2.jpg

update2bk4.jpg

Flens
update3bw7.jpg

Nog een om af te leren
update4qh1.jpg

Last edited:
Voor 150m is dat genoeg....

Je rijd echt geen kwart liter weg in 7 sec hoor...

Ik neem aan dat je de scooter ook warm laat lopen? Eventueel wat gas geven, bandjes warmen etc etc.

Ik stond toen ook al voor de start stil.
Ben benieuwd hoe ofwat ;)..

Ontopic:

Nette pijp :~

Ik neem aan dat je de scooter ook warm laat lopen? Eventueel wat gas geven, bandjes warmen etc etc.

Ik stond toen ook al voor de start stil.
Ben benieuwd hoe ofwat ;)..

Ontopic:

Nette pijp :~

Dan nog red je dat makkelijk...

Met een halve liter heb ik iets van 8 a 9 sprints achterelkaar kunnen rijden @ meppel laat het eens de helft zijn dit...

Update 20 Februari

Update 20 Februari

Een kleine update nog. Ik heb zojuist mijn MHR 06 Poelies(ThomasKosten, dank je) ontvangen en bericht van Timmy van Donderen dat mijn voorvork op de post is.
Ik wil graag hartelijk bedanken voor jullie reacties en vind het top :). Aanstaande vrijdag ga ik gezellig lekker knutselen met Dennis aan mijn blok en hoop dat het gaat lopen.

update1pl3.jpg

Wazige foto
update2nc0.jpg

Update 23 Februari

Update 23 Februari

Hallo allemaal, er is weer nieuwe update.
Zoals jullie hebben opgemerkt heb ik deze week JS DPR 80cc, MHR 06 Poelies, nieuwe voorvork binnen gekregen. Deze onderdelen zitten inmiddels erop en we waren compleet met alles dus waarom niet knallen?.
Helaas kon JS DPR er niet erop door omstandigheden en is over gemaild over deze probleem dus zal later vervolgd worden.

Hier vast de foto's, en DennisG komt later met de filmpjes.

update1tw1.jpg

Hebo Racing 5
update2qh3.jpg

Ik deels erop met de scooter
update3xe4.jpg

Radiateur ophanging
update4hl1.jpg

Hier alvast de filmpjes
Ging allemaal lekker vandaag, lekker gesleuteld Helaas paste de JS pijp niet goed,
Hier moeten we even een oplossing voor zien te vinden.

Verder hier de filmpjes:

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=nNSxyj8PvOI"]YouTube - xiphos 2F4R zip[/ame]

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=q64A_-fOpdk"]YouTube - Xiphos 2f4r zip[/ame]

Last edited:
Back