Ralf Imhotep! 9 July 2007 #61 Het gaat toch nog steeds over seizoen 2009, kom gewoon een keer langs op race dan?
76 VETTE Pitbike Privateer 9 July 2007 #63 robinho said: voeg me maar toe.. je kunt me tot vervelens toe alles vragen.. Click to expand... Moet jij niet naar de kermis?? +ralf+
robinho said: voeg me maar toe.. je kunt me tot vervelens toe alles vragen.. Click to expand... Moet jij niet naar de kermis?? +ralf+
R Razma Well-Known Member 9 July 2007 #64 Ralf said: Het gaat toch nog steeds over seizoen 2009, kom gewoon een keer langs op race dan? Click to expand... met een pitbike mag/kan ie volgend jaar al rijden Stage6 is idd wachten tot '09
Ralf said: Het gaat toch nog steeds over seizoen 2009, kom gewoon een keer langs op race dan? Click to expand... met een pitbike mag/kan ie volgend jaar al rijden Stage6 is idd wachten tot '09
Y Yankovich Well-Known Member 9 July 2007 #65 Idd. Ik wil eerst in de pitbike -10 pk gaan rijden, en dan het jaar erna in de +10 pk gaan rijden (als het me bevalt). Ik voeg je wel toe Robinho, je email is toch gewoon die in je profiel staat? Last edited: 9 July 2007
Idd. Ik wil eerst in de pitbike -10 pk gaan rijden, en dan het jaar erna in de +10 pk gaan rijden (als het me bevalt). Ik voeg je wel toe Robinho, je email is toch gewoon die in je profiel staat?
Robinho.! Oude garde 10 July 2007 #66 76 VETTE said: Moet jij niet naar de kermis?? +ralf+ Click to expand... nee heb het veel te druk.. en idd yankovic dat is idd me msn..!!
76 VETTE said: Moet jij niet naar de kermis?? +ralf+ Click to expand... nee heb het veel te druk.. en idd yankovic dat is idd me msn..!!