hoe bekostigen jullie je race-activiteiten?

haman said:
je moet vooral de namen van de bedrijven noemen :p .... nee het is nu officieel sponsoring is een bitch ... ik per email met een bedrijf echt lang contact gehad informatie over het racen gegeven foto's van scooters met reclame en scooters in actie en ze hadden wel intresse ookal had ik geen ervaring ... besluiten ze op het laatste moment hun budget voor reclame ergens anders aan te besteden .... dat voelt KUT ... maja het is hun volste recht en ik blijf gewoon lekker gaan :D

heb ik vorig jaar ook gehad, nu hoorde ik dat er iets mis was gegaan en dat ze wel wouden sponsoren :rolleyes:

volgend seizoen misschien :z
 
Hey tim, sorry dat het even duurde maar hier is me reply,
nou gewoon bij verzekerings bedrijven etc. of bedrijven die hypotheken regelen voor particulieren ofso die vinden het altijd wel leuk:),
veel succes weer en wel opschieten he in maart moet je ze hebben maar dat gaat je echt wel lukken gewoon blijven proberen dan komt het helemaal goed(Y)
laters Patrick
 
verzekerings bedrijven en hypotheek instanties :S sorry maar de doelgroep voor dat soort bedrijven bevindt zich niet echt in en om de racerij volgens mij :S maja alleen maar rilekst voor je dat ze geld in je steken .... ik heb tot nu toe nog niet veel geregeld maar dat komt in de vakantie wel heb nu alleen nog maar een ontsteking en een scooter maar die moet ik nog ophalen. :S dat word stressen
 
joop timmer said:
is ook mooi, maar omdat een post erboven iets gezegd word over dat bedrijven betrokken moeten zijn bij een race
9 van de 10 keer zijn dat dus vriendendiensten.
Een bedrijf wat jou niet persoonlijk kent zal er niet snel warm voor lopen.
 
ik zal me even voorstellen
wegens gekloot op t derbi forum en er haast niemand op t andere forum is
ben ik er dan

ik ben lennart en ik ga dus met me drd in de sm cup rijden , ik heb er veeeeel zin in
en ik word gespossort door m'n vaders bedrijf
 
Back
Top