Hoe vinden jullie dat een meeting georganiseerd moet/mag worden?

U-Lead

Well-Known Member
Ik vind dat je zeker een vergunning moet hebben, en geen dingen moet gaan beloven die je niet kan waarmaken.
Ook vind ik dat het minstens op een verlaten weg moet, en het liefst ook nog een rechte weg.
(Met parkeermogelijkheid voor scooters en mogelijke automobilisten)
Verdere sprint en/of burncontests zijn natuurlijk ook leuk.
Wel moeten deze goed geregeld zijn met bijvoorbeeld een schema, zodat je kan bijhouden wie nou met wie heeft gesprint.
Zo lijkt me een meeting veel leuker, en kan je je een hele dag vermaken!

Hoe vinden jullie dat een meeting georganiseerd moet/mag worden?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Humm vind dit een beetje een loos topic. Natuurlijk wil iedereen dat alles legaal en zo goed mogelijk geregeld is, maarja soms zijn er nou eenmaal beperkingen en kan je niet overal aan voldoen.

Verder vind ik van een legale meeting dat het wel overzichtelijk mag zijn, maar niet té georganiseerd, daarmee werk je je als organisatie alleen maar meer in de nesten. Van dingen zoals sprinten enzo vind ik niet dat je die via complete schema's etc. opgesteld hoeft te hebben.
 
wat wil je nu bereiken met deze topic?

de organisatie en keuze van een plek is zowat afhankelijk van elke meeting apart...
 
deze topic :p

Er blijven natuurlijk altijd mensen die het illegaal doen omdat je gewoon niet vaak een vergunning krijgt.
 
wij mag de naam niet zeggen zijn bezig in noord holland een legale meeting te organiseren alles is al in drukke gang

als alles rond is en er 100% een legale meeting komt dan maak ik wel een special topic aan erover
 
Back
Top