Hoe kan ik zorgen dat ergens een meeting komt

Status
Not open for further replies.

BoBje

................
Heeyyy hoe kan ik zorgen dat ergens een meeting komt want ik weet zeker als je dat hier doet dat er heel veeel komen

greetz bob
 
Advertisement - register to remove this

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

daar kan jij niet voor zorgen...gatver, wat een domme vraag. En dan van die ventjes die zeggen: waar woon jij, want k wil ook meeting.


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
 
ga op startpunt maar een meeting regelen ofzo... :|

damn dit gedeelte staat al supervol met allerlei aangekondigde wannabemeetings enzo.. :'(
 
meeting

dat zou nog net te doen zijn voor mij maar je kan zo iets inderdaad moeilijk regelen, misschien met hulp van een dealer of zo iemand een idee of zeg je dat lukt je nooit?
 
als je nou zou beginnen met een testbank, en maybe ook wat leveranciers van spullen zeg, scootparts en zo....Zorgt voor een vrijwel afgesloten terrein met een kleine kans op joden, dan maak je misschien een kans.....:D
 
Wil ook meeting organiseren, maar in brugge(B) gaat dat niet. De politie jaagt enorm op de brommers en scooters. Als je in brugge nog 5scooters vind met 70cc die nog op de baan rijden zal het al veel zijn, iedereen doet het in z'n broek. En trouwens wil voorlopig geen problemen meer met de politie.
 
Jeh precies.... een meeting kan je niet ZO MAAR houden... het beste is om afspraken te maken met de Politie in die omgeving.. net zoals in Klaaswaal... En je moet ook echt iets organiseren want mensen verwachten er wel iets van wanneer er een meeting wordt aangekondigd.... Testbank zou ook wel erug leuk zijn aangezien dit ook de meeste kijkers trekt... dus t hangt allemaal aan heel veel af.... Maar ja waarom kom je niet gewoon naar een ECHTE meeting? Zorg gewoon dat je met iemand kan mee rijden of ga met de scoot... Je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben he!
 
sorry maar dit is gewoon beetje nutteloos.

Meetings worden niet op verzoek georganiseerd ofzo.....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top