hoe bekostigen jullie je race-activiteiten?

CPI Racing Team said:
je kan beter vragen wat niet:>

groeten
Ik heb daar weleens over zitten nadenken. Dan kom je ongeveer uit op de achteras :W en de achterremkabel (als het een trommel is). Verder is alles wel aangepast/getuned oid.

Bekostigen is voor mij het grootste probleem, aangezien ik fulltime student ben blijft er weinig tijd over om genoeg geld te verdienen om voorin mee te racen. Dit is eigenlijk ook een van de rede's dat ik voortijdig gestopt ben dit seizoen, wat ik uiteraard erg jammer vond omdat het een paar race's toch erg goed ging.
Voor iedereen die wil beginnen met racen wil ik er toch op wijzen dat racen een dure sport is en zonder sponsors of mensen met vakkennis eigenlijk niet tot moeilijk te doen is. Maar dat houdt het ook weer bijzonder natuurlijk...

Ik heb gewoon geluk denk ik 2005 gaat mijn eerste seizoen worden en heb sponsoren voor alles oa: kappen spuiten, onderdelen bekotigen en scooter tunen.
Het is ff zoeken maar dan heb je ook wel een paar goeie sponsoren en je moet ook wel een beetje geld van jezelf erin stoppen suc6 dermee(Y)

Ik lees net dat er wordt gezegd dat ik niet presteer, dat klopt .
Maar zoveel pech met alles wat ik dit jaar heb gehad!!!
Dat heeft niemand denk ik. Alles races heb ik wel m'n blok moeten maken!

Zipacracer said:
Ik heb gewoon geluk denk ik 2005 gaat mijn eerste seizoen worden en heb sponsoren voor alles oa: kappen spuiten, onderdelen bekotigen en scooter tunen.
Het is ff zoeken maar dan heb je ook wel een paar goeie sponsoren en je moet ook wel een beetje geld van jezelf erin stoppen suc6 dermee(Y)

hoe haal jij mensen over om geld in jou te stoppen zonder dat je kan aantonen wat voor ervaring je heb ... dit is namelijk mijn probleem ik heb genoeg mensen met intresse maar ze willen niet iemand sponsoren die nog nooit een race heeft gereden

Zipacracer said:
leg eens uit hoe je het hebt gedaan en wat soort ebdrijven

Sponsering

Hey dna power weet je naam verders niet maar ik ben Patrick.

Ik ben gewoon naar autoschade herstel bedrijven gegaan en naar de grotere bedrijven van financiele organisaties die vinden het altijd wel leuk om te doen.

En bijvoorbeeld scooterzaken vinden het ook leuk om hun steentje bij te dragen een ding gewoon niet verlegen zijn en er gewoon op af stappen je zal misschien een paar keer horen van nee willen we niet maar uiteindelijk vind je er echt wel een paar,

succes,

Patrick

Zipacracer said:
Hey dna power weet je naam verders niet maar ik ben Patrick.

Ik ben gewoon naar autoschade herstel bedrijven gegaan en naar de grotere bedrijven van financiele organisaties die vinden het altijd wel leuk om te doen.

En bijvoorbeeld scooterzaken vinden het ook leuk om hun steentje bij te dragen een ding gewoon niet verlegen zijn en er gewoon op af stappen je zal misschien een paar keer horen van nee willen we niet maar uiteindelijk vind je er echt wel een paar,

succes,

Patrick
thnx patrick ik heet tim/my
wat jij wilt
in ieder geval bedankt dat je reageerd:)

hoe bedoel je dat van financiele bedrijve?
noem er eens wat?

ik ben bij importeurs bezig miss komt er wel wat van:)
iig laat maar horen thnx

je moet vooral de namen van de bedrijven noemen :P .... nee het is nu officieel sponsoring is een bitch ... ik per email met een bedrijf echt lang contact gehad informatie over het racen gegeven foto's van scooters met reclame en scooters in actie en ze hadden wel intresse ookal had ik geen ervaring ... besluiten ze op het laatste moment hun budget voor reclame ergens anders aan te besteden .... dat voelt KUT ... maja het is hun volste recht en ik blijf gewoon lekker gaan :D

haman said:
je moet vooral de namen van de bedrijven noemen :P .... nee het is nu officieel sponsoring is een bitch ... ik per email met een bedrijf echt lang contact gehad informatie over het racen gegeven foto's van scooters met reclame en scooters in actie en ze hadden wel intresse ookal had ik geen ervaring ... besluiten ze op het laatste moment hun budget voor reclame ergens anders aan te besteden .... dat voelt KUT ... maja het is hun volste recht en ik blijf gewoon lekker gaan :D
minders,heb ik ook wel eens

Back