hoe kom je aan racelicentie???

Status
Not open for further replies.
Nu mag je rustig je subframe aanpassen, zolang het maar stevig blijft.

Melf je moet toch echt de reglementen wat beter gaan lezen, het valt me op dat je vaak niet eens weet wat er in staat. :)
 
mhr#27 said:
Nu mag je rustig je subframe aanpassen, zolang het maar stevig blijft.

Melf je moet toch echt de reglementen wat beter gaan lezen, het valt me op dat je vaak niet eens weet wat er in staat. :)


bij piaggi word toch gewoon een deel weggehaald?
 
malle neo's said:
Als de veiligheid maar niet in het geding komt mag het dus:p. Mja, wie bepaalt wanneer de veiligheid in het geding komt?


dat is dus het probleem , hoe ver kun je gaan , vind dat in het regelement niet echt duidelijk staat wat wel en niet mag...
 
malle neo's said:
Meestal wordt er dan ook wel weer materiaal aangebracht op een andere plaats van het subframe :rolleyes:


mja , als je het in de eerste plaats niet mag weghalen ;)

mischien denk ik iets te moeilijk......
 
Nee, jij denkt te veel met 'als als als....'

Je moet je gewoon houden aan wat er in de reglementen staat en meer niet :+

Dus als jij je subframe wil aanpassen en je weet zeker dat het nog gewoon stevig is moet je dat lekker doen.
 
CPI Racing Team said:
`

Bij de neo's en cpi reed ik zelfs zonder subframe:> scheelt weer 5 cm ofzo in wielbazies.


Vorige jaar mocht het niet dit jaar staat er niks in de regelmenten net als de remschijven en remklauwen die mogen nu ook 4 zuiger zijn en oversize.
 
tuningsfreak said:
dusz je zou derhalve gewoon met een neo's met aangepast subframe en wig en rechtspruitstuk mogen racen.,..

ciao..


Als je membraaN maar op orginele plaats zit.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top