hoe kom je aan racelicentie???

Status
Not open for further replies.
tuningsfreak said:
beste mensen

ik wil het volgende jaar eginnen met racen want dan heb ik dit jaar nog de tijd om alle races af te gaan...ik heb alles op een rijtje gezet wat het gaat kosten enzo...maar ik zou het begod niet weten wat een goede setup is zonder niet meteen alles malossi te doen....
hebben jullie advies vo0r me..


Wrong topic denx... maar ga voor het gemak ff uit van std klasse SOBW, 14 mm lijkt me nie te moeilijk... overrange ook nie, bandjes nie... maar wa dacht je van een Athena Racing AC 50.. Polini Evo pijp, netjes afstellen en je kan imo motorisch een heel eind mee
 
jaguar courreur said:
nee maar stel ik zou volgend jaar mee doen met de sobw, dan heb ik toch nog een heeeeeeelee hoop te leren. en dan ga ik echt niet midden op de weg rijden als er amaal snellere lui aan komen:p
hoef je ook niet met opzet te doen... ask GP :!
 
tuningsfreak said:
beste mensen

ik wil het volgende jaar eginnen met racen want dan heb ik dit jaar nog de tijd om alle races af te gaan...ik heb alles op een rijtje gezet wat het gaat kosten enzo...maar ik zou het begod niet weten wat een goede setup is zonder niet meteen alles malossi te doen....
hebben jullie advies vo0r me..

Ga gewoon 1 seizoen naar alle races toe, dat heb ik ook gedaan. Maak af en toe een praatje met coureurs/monteurs en hou goed je ogen open:) . Na dat seizoen ken je dan alle circuits, je weet beetje hoe setups zijn, je kent alvast wat coureurs en je kan beter een inschatting maken van wat het werkelijk allemaal gaat kosten :!
 
een goed sturende zip(sp) met goede vering(fournales om mee te beginnen). met wat minder vermogen is een ideaal begin.!!

zo denk ik er zelf over

groetjes
 
tuningsfreak said:
ik heb is rond zitte kijken zou een heel oud type zip met die platte voorkant een ideaal begin model zijn...

greetszz

Heb nog wel een luchtgekoelde sfera ideaal project stuur maar een pm al heb je intresse
 
ik doe eerst dit jaar het sprintseizoen nog en ik ga af en toe tussendoor gewoon bij jullie kijken bij de sobw races.........als het me bevalt zien jullie me volgend seizoen wel in de std klasse:)

en dan pak ik gwoon een zip sp denk ik:p
 
ojah en nog een vraagje zal el niet goed kijken maar mag je bij bijv een neos of sr een aangepast subframe toepassen vo0r een rechtspruitstuk...

ciao
 
jaguar courreur said:
nee maar stel ik zou volgend jaar mee doen met de sobw, dan heb ik toch nog een heeeeeeelee hoop te leren. en dan ga ik echt niet midden op de weg rijden als er amaal snellere lui aan komen:p

als je rijden kan, rijd je nooit op ut midden van de weg, want dan weet je niet de goede lijn :!

jaguar courreur said:
ik doe eerst dit jaar het sprintseizoen nog en ik ga af en toe tussendoor gewoon bij jullie kijken bij de sobw races.........als het me bevalt zien jullie me volgend seizoen wel in de std klasse:)

en dan pak ik gwoon een zip sp denk ik:p

ik krijg ut idee, dat jij er veeeeels te makkelijk over denkt

nofi
 
tuningsfreak said:
ojah en nog een vraagje zal el niet goed kijken maar mag je bij bijv een neos of sr een aangepast subframe toepassen vo0r een rechtspruitstuk...

ciao


ga nou es ff een ander topic opzoeken oid... :|
 
wat betreft het subframe , volgens het regelement zou je die niet mogen veranderen , maar bij de piaggio word nogal eens het 1 en ander aangepast geloof ik...
 
Aerox Wijchen said:
als je rijden kan, rijd je nooit op ut midden van de weg, want dan weet je niet de goede lijn :!



ik krijg ut idee, dat jij er veeeeels te makkelijk over denkt

nofi


tjah dat id klopt in ieder geval niet, en daarom ga ik dit jaar ook eerst eens bij een paar races kijken, heb ik trouwens al gezegt
 
melf #50 said:
wat betreft het subframe , volgens het regelement zou je die niet mogen veranderen , maar bij de piaggio word nogal eens het 1 en ander aangepast geloof ik...

Waar staat dat je het subframe niet mag wijzigen?
 
melf #50 said:
wat betreft het subframe , volgens het regelement zou je die niet mogen veranderen , maar bij de piaggio word nogal eens het 1 en ander aangepast geloof ik...
`

Bij de neo's en cpi reed ik zelfs zonder subframe:> scheelt weer 5 cm ofzo in wielbazies.
 
mhr#27 said:
Het heeft er ooit wel in gestaan, Joris is er ooit eens op gediskwalificeert.


zover als ik de regels begrijp mag je het subframe niet wijzigen (ivm stevigheid) , ik wou dus de carb er andersom opzetten en dan subframe verlassen , maar dat mag volgens mij ook niet...
 
De constructie van frame, wielophangingen, wielen en remmen (het zogenaamde rijwielgedeelte) mag niet zodanig worden gewijzigd dat de veiligheid in het geding komt. Het rijwielgedeelte mag worden verstevigd. Midden- en zijstandaard en spiegels moeten worden verwijderd.


Als de veiligheid maar niet in het geding komt mag het dus:p. Mja, wie bepaalt wanneer de veiligheid in het geding komt?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top