Originally posted by STC ik vond het trouwens wel klote weer zeg, maar ja het was wel lachen. Vooral die aprillia motor die zijn achterband effe verneukte met een burnout.
Ik was trouwens degene met de zip 2001 mallossi kleuren. Met de METRA kit setup .
tot de volgende meeting.
trouwens. hij is nu wel helemaal goed afgesteld meteen even gedaan .
Ah, jij was die kerel waar ik achteraan reed en waar ik mee heb gezocht naar het industrieterrein. Draait dat ding nu nog steeds zo veel toeren, na afstellen? Ding draaide op mijn toerenteller 15490 toeren man! Gewoon ziek!
Originally posted by X8R-LeNnY hmm ja moet je maar eens om 5 uur s ochtends bij zo iemand achterop gaan zitten zonder verlichting en zonder iets om aan vast te houden enzo
Het was gewoon vet genoeg, aan het eind werden toch nog even de concurrentie strijd gevoerd 8) Maarja toch jammer dat we geen echt dragstrip konden regelen.
Ah, jij was die kerel waar ik achteraan reed en waar ik mee heb gezocht naar het industrieterrein. Draait dat ding nu nog steeds zo veel toeren, na afstellen? Ding draaide op mijn toerenteller 15490 toeren man! Gewoon ziek!
hehehehhe.......yup ben druk ermee bezig om hem af te stellen. Laatste meting was 15.600 toeren hierzo hehe.. Dus goes here we come hehe, en dan wil ik wel voor de lol tegen sommige gaan sporten kijken of dat ze dan metra kit afzeiken .