Duidelijkheid over wat er mis ging in Hoek van Holland + nieuwe plannen

ZEG DAN WEL DE ECHTE DINGEN!!!

sommige dingen kloppen sommige dingen is zwaar gelul!!

en hoe kan hij al weten dat de meeting niet legaal door gaat
wacht zelf nog steeds op ontvangst bevestiging van de gemeente

Originally posted by haagze sf2

hoe weet jij nou of hij dat niet gwn vd gemeente gehoord heeft, hij gaat toch niet verzonnen dingen hier posten, lijkt mij althans van niet.
zeur dan tegen de gemeente dat ze verkeerde info aan hem hebben gegeven.

Zitten jullie nu toch dom te lullen zeg niet normaal.

HET ZIJN AMBTENAREN............... HALLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOO................

Denk nou eens na. Denk je nu echt dat de een daar weet wat de andere gezegd heeft. Als je met de ene praat geeft die je een heel ander verhaal dan een ander persoon.

Mja succes verder met jullie meetings maar dit schiet echt niet op...................:|

Ja oke :)
Dat stukje hadden we overschat ;)

Soms heb ik het idee dat ambtenaren naar huis gaan elke avond, en dan de volgende ochtend een dementie hebben en dan niet meer weten wat er de vorige dag op het werk is gebeurd :|

Originally posted by -recon-
Soms heb ik het idee dat ambtenaren naar huis gaan elke avond, en dan de volgende ochtend een dementie hebben en dan niet meer weten wat er de vorige dag op het werk is gebeurd :|

daar krijg je toch een speciale opleiding voor?

Originally posted by haagze sf2

hoe ik dat weet is omdat er tussen jou en de politie en de gemeente een gesprek is geweest en gezamelijk besloten is dat het niet door kan gaan

ff een vraagje wie kan er voor mij een verplaatstbare testbank (volledig functioneel regelen) kosten worden gedrukt dmv entree

dit wil ik op 5 euro houden omdat, ik dranghekken/strobalen/meerdere vergunningen (voor bijv: standjes van sponsors/onderdelen enz wil neerzetten)

er moeten wel een paar dingen duidelijk zijn:

- er mag niet op de openbare weg geraced worden dus houdt je aan de regels, anders hebben we met zijn allen een probleem.

- Testbank is onder voorbehoud

- Entree is noodzakelijk om de onkosten te drukken, ik denk dat jullie dat wel snappen

- Ik wil wel een stuntteam huren, maar ik heb die connecties niet dus wie o wie? emailt mij een prijsopgave enz.

- Ik zoek nog iemand die de sprintjes verder wilt uitwerken, dus klasseringen, enz. het terrein dat regel ik dus de afzettingen enz ook

- Als jullie nog ideen hebben die te realiseren zijn PM me ff dan ka n ik er naar kijken en over na denken

Ik ga hier niet speculeren over hoeveel kans ik maak op een vergunning om de volgende simpele reden, stel ik zeg ik heb 80% kans op vergunning en het blijkt ineens dat het niet door gaat heb ik 80% teleurstelling, ik regel ook nog nix voordat ik de vergunning veilig thuis heb liggen daarna regel ik alles (dat wil niet zeggen dat de plannen nog niet klaar liggen maar ik kan het wel regelen maar als ik dan geen vergunning heb, dan zitten we met een probleem)

ik hoop dat er zo een hoop duidelijk is geworden, er is nog geen precieze datum vast gesteld maar zal wel in de eerste week van november vallen

Originally posted by aerox-fan

Ik ga hier niet speculeren over hoeveel kans ik maak op een vergunning om de volgende simpele reden, stel ik zeg ik heb 80% kans op vergunning en het blijkt ineens dat het niet door gaat heb ik 80% teleurstelling, ik regel ook nog nix voordat ik de vergunning veilig thuis heb liggen daarna regel ik alles (dat wil niet zeggen dat de plannen nog niet klaar liggen maar ik kan het wel regelen maar als ik dan geen vergunning heb, dan zitten we met een probleem)

is het zelfde als met die meeting van scootertuning.net was ook ineens ingetrokken, was ook disappointment.

maar als alles echt legaal is, en dus ik wil de vergunningen zien, post die ook ff hier dan, kom ik 100% zekerz.

veel suc6 met alles

Back