( wat dachten jullier er van om een scooter meeting in OLDENZAAL te houden

Back&white_SR50

Racing Team Oldenzaal
Hey


Een vriend en ik willen graag eens een scooter meeting in Oldenzaal houden , wie het wat lijkt moet maar ff relpy

we kijken wel ff of er veel aanmeldingen zijn


Greetzz.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als je voor Oldenzaal een mooie lokatie hebt, is er wel een kans dat ik met een paar lui kom.

(Weet iemand nog een goede lokatie ten noorden van Almelo?)
 
tjezus al weer een meeting. Er zijn er nu al 3 in 3weken tijd.
Beter overleg je samen met Nicks om een meeting te organiseren. Persoonlijk zie ik liever 1 vette meeting dan 3 mindere meetings.
 
ja laten we dat doen dan. ik heb alles al opgezet. je kunt nog wel met een paar kleine dingen regelen. maar 3 in een maand is ook te.
we hebben nou feurdag(11 mei). 18 mei een meeting en dan de jouwe
 
niet huilen peepz ... oldenzaal is opzioch wel leuk , aleen police daar is wel streng . denk dat t wel eens uit kan loopen tot een desaster
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Goed idee, lekker dichtbij :) Maar 20 km ofzo en bij het strand 8)

Humm maar 40km van hier, valt te doen :)

Enne oldenzaal, neej dank je...
 
in oldenzaal hebben we wel de ruimte wat dachten jullie van het nieuwe industrie terrein , ik weet een plek daar kun je in een su0per mooi rondje jachen , je hebt een langs stuk van een paar honderd meter voor spritjes , en ik heb een scanner dus ........

tjaaaa , het mooiste is oldenzaal is nog geen scooter meeting geweest volgens mij de politie kan weinig doen
 
wouten in oldenzaal stellen weinig voor en da weet je ook wel gijs, dus we kunne gerust die meeting organiseren maar dan wel eind mei/juni
 
oldenzaal is zo groot en hebben daar veel scooters :S
zoveel twentenaren zitten hier nou ook weer niet ;):rolleyes:
maar ga met nicks praten die wil een meeting organiseren :)
die kan je wel verder helpen of jij hem helpen.
 
Back
Top