Wat vonden jullie van Klaaswaal?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Hebo-47.6mm


Dit zou eerder positieve effecten kunnen hebben!!!
Denk bijvoorbeeld aan het door de mist rijden!!!!
Tenzij dat het natuurlijk overdreven vochtig is!

In KW was het dus niet echt positief voor de scores... Scheelt zo'n 2 pk toch? Joel zat op 16,9 hoorde ik...
 
Originally posted by STC
ik vond het trouwens wel klote weer zeg, maar ja het was wel lachen. Vooral die aprillia motor die zijn achterband effe verneukte met een burnout.

Ik was trouwens degene met de zip 2001 mallossi kleuren. Met de METRA kit setup :).


tot de volgende meeting.

trouwens. :) hij is nu wel helemaal goed afgesteld meteen even gedaan :).

Hey koel, ook op het forum :)

Draaide genoeg toeren, je setup :p
 
Originally posted by Hugo
bart nrg aarz... Smorgens vroeg kom aan op meeting..hij ziet me en zegt : Hoi harry :|

Mjah, was nog een beetje zweverig van de avond ervoor, en dacht écht dat je Harry Potter was :?
 
Originally posted by Stalkaarz


Idd, dat is toch wel ff een dikke domper :|

Reed in een doordraaier, en ging idd wat hard.

Vervelende is dat ik niet zag dat het onderaan in het laatste scherpe stukje (van A4 vanuit Rotterdam naar A9 richting Haarlem voor de kenners) Nat was.

En de 5 GTT's staan al als een beetje 'speels' oversturend en de mijne was nog wat aggresiever oversturend afgesteld.

gevolg was dat ik in het laatste stuk dwars kwam te staan en dus de vangrail ingleed. Schade is toch redelijk groot, maar was nog wel mee te rijden. (koelt trouwens goed, zonder bumper 8) )

Verder is er geen lichamelijk letsel en das toch het belangrijkst.

K*t voor je, Steven... Vond het wel een koel ding...
 
Het was zeker gezellie daar maar op een kut plek, was wel heel weinig te doen. Als de bank er niet gestaan had, dan was het een dooie boel in klaaswaal.
De meeting leek heel wat maar dat kwam vooral door die vlammende V8's daar.
Cijfer: 6.5
 
Stond om 4 uur in klaaswaal maar bleek dat iedereen al in numansdorp was, zoals op andere forum stond :|

KUTREGEN

Eer dat die testbank begon te draaien was ik helemaal dood... duurde gewoon te lang. 1ste runner heeft r gloof k een half uur op gestaan. Toen dacht k mzzl'z...

Ik vond het ni echt geweldig
 
het was gewoon vet, de sfeer was superkoel, veel bekende mensen, alles gewoon leuk, alleen het weer viel nogal tegen helaas.

maarja, het was gewoon vanaf maandag avond vet gezellig @ klaaswaal :)
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Dan moet je t volgende keer maar zelf organiseren...

Bullshit allemaal!! Het is goed geregeld vond ik, teminste geen gezeik met politie!! Jammer was dat er geen dragstrip was maar goed, er werd genoeg rond gesjeest :) De reden waarom die 1e runner er een half uur opstond was alleen omdat ze die mengsel meter aan het uittesten waren!!!

Ik vond het netjes geregeld!!

Complimenten :)
 
1 woord, KOEKwaus!

ik typ strax welff een 'verslaggie'

sorry syb dat we zo zijn weggegaan, we wouden je niet wakker maken :)

Evo Cross Grafherrie Powah! 8)
 
Originally posted by Boeie

Evo Cross Grafherrie Powah! 8)

nouja, power... :rolleyes: :p

sfeertje was idd koel. Maar harry er werd wel btje gedragd hoor tegen 't eindje toen het traktor pulling afgelopen was, of was je toen al pleite?
 
Originally posted by Patrick


nouja, power... :rolleyes: :p

sfeertje was idd koel. Maar harry er werd wel btje gedragd hoor tegen 't eindje toen het traktor pulling afgelopen was, of was je toen al pleite?


wij gingen om 10 voor 6 @ kw weg ofzo...
 
Originally posted by Patrick


nouja, power... :rolleyes: :p

sfeertje was idd koel. Maar harry er werd wel btje gedragd hoor tegen 't eindje toen het traktor pulling afgelopen was, of was je toen al pleite?

Volgens mij waren we toen al weg :) Heb de run van joel, xander en alfonso ook niet meer gezien...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top