Wat vonden jullie van Klaaswaal?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Stalkaarz
Ik vond het wel geinig, helaas heb ik een vangrail van dichtbij moeten zien met me auto :(

Flink veel schade (oto only, gelukkig) Maar ws. nog wel te fixxen.

Was niet zo'n toffe afsluiter.....

Verder was het typisch van dat weer waarop 2-takt niet lekker loopt(vochtig), dat zie je ook wel aan de testbank gegevens.

De buxy-slet was er gelukkig weer, ik was er bijna vergeten :D

En die lompe debiel op die crosser had van mij wel de plomp in gemogen.
:'( :'(
Beterschap voor de 5
 
Originally posted by Aeroxruud


ik hou ook van jou :love:
mja ik moet eerlijk zeggen dat je irriteert, je post echt veel en snel (is opzich niet erg) maar 90% is gewoon BS. Ben je de GC ban alweer vergeten...

Naja niemand hoeft hier op te reageren, laten we ontopic blijven :)
 
Originally posted by Tha Bomb

:'( :'(
Beterschap voor de 5

Idd, dat is toch wel ff een dikke domper :|

Reed in een doordraaier, en ging idd wat hard.

Vervelende is dat ik niet zag dat het onderaan in het laatste scherpe stukje (van A4 vanuit Rotterdam naar A9 richting Haarlem voor de kenners) Nat was.

En de 5 GTT's staan al als een beetje 'speels' oversturend en de mijne was nog wat aggresiever oversturend afgesteld.

gevolg was dat ik in het laatste stuk dwars kwam te staan en dus de vangrail ingleed. Schade is toch redelijk groot, maar was nog wel mee te rijden. (koelt trouwens goed, zonder bumper 8) )

Verder is er geen lichamelijk letsel en das toch het belangrijkst.
 
Originally posted by Tha Bomb

mja ik moet eerlijk zeggen dat je irriteert, je post echt veel en snel (is opzich niet erg) maar 90% is gewoon BS. Ben je de GC ban alweer vergeten...

Naja niemand hoeft hier op te reageren, laten we ontopic blijven :)

maar ik denk dat Ruud doelde op hoe ik me gedroeg @ meeting en daar was ik niet bepaald irriterend :)

en ik zal me hier dan wel wat inhouden hoor als dat moet...
 
GVD wie was jij dan? Bij wie was je? Stond je, weet ik het wat. Ik wil weten wie die dwd is de teringveel post :)
 
Originally posted by Roadrunner
GVD wie was jij dan? Bij wie was je? Stond je, weet ik het wat. Ik wil weten wie die dwd is de teringveel post :)

3.JPG


Hij heeft geen sociaal leven hè Ruud :D
 
Originally posted by Roadrunner
GVD wie was jij dan? Bij wie was je? Stond je, weet ik het wat. Ik wil weten wie die dwd is de teringveel post :)

hij liep met harry uuh bedoel hugo mee en bert...

hij had ook allemaal stekels :rolleyes:
 
KW was idd vetjes :W vermogens vielen me idd tegen. Freezer en Pimmetje scoorde daarentegen wel lekker :) resp. 14.6pk en +-12.5pk d8 ik :)

Hoop mensen gemeet die ik nog nooit gezien had, was wel leuk. was wel grappig om te horen dattik twee dingen werd genoemd: gozer van de scoot van Ruud en Patrick, de startpint moddder-eter :rolleyes: Ik ontken!!!

Buxy slet was idd een ECHTE sloery. die crosser dwd was lomp en die dwd op die honda camino (ofzo, iig dat grijs groene ding) die was echt de MAN, heletijd wheelies trekken. djees :| En oja, harry had z'n bezem niet bij em, viel me van je tegen Harry :'(

leuke dag en ik zal er nog bij vele komen!
 
Het was zeer cool, heb nieuwe mensen leren kennen van het forum, niet allemaal maar wel wat. Ik was ook aardig moe, en ben om 4 uur naar huis gegaan, omdat ik al meer dan 36 uur op was, terwijl de testbank nog lekker bezig was :(

Wat een gaar bagger wijf! Is zij er meer bij dan? Dit was mijn eerste meeting duzz.

Jammer van het weer! en die Beta Ark met team, zwart met geel was wel vet, weet niet van wie die is, maar hij is vet!

laterz
 
Wie is die harry waar jullie het de hele tijd over hebben :?

Was wel geslaagd dagje :) Vond alleen dat aerox ruud zich ineens erg aaridig gedroeg.. volgens mij had hij schrik voor ruud en erik :)

Patrick..tja.. scooter van ruud koper dwd

Robbie...ik had aerox ruud perongeluk meegenomen...ik zal het nooit meer doen..beloof ik!!

Erik,ik wed nooit meer met jou :(
Ruud.. ik hou van je :*

Raymon..had nog zo beloofd me te gaan kicken..ehmz..niks gemerkt..

Armando... had minimaal verawacht dat ik keer op je rs mocht gassen :P

bart nrg aarz... Smorgens vroeg kom aan op meeting..hij ziet me en zegt : Hoi harry :|
 
ik vond het trouwens wel klote weer zeg, maar ja het was wel lachen. Vooral die aprillia motor die zijn achterband effe verneukte met een burnout.

Ik was trouwens degene met de zip 2001 mallossi kleuren. Met de METRA kit setup :).


tot de volgende meeting.

trouwens. :) hij is nu wel helemaal goed afgesteld meteen even gedaan :).
 
Originally posted by TomaHawk
zal wel aan het weer gelegen hebben ofzo.

Dit zou eerder positieve effecten kunnen hebben!!!
Denk bijvoorbeeld aan het door de mist rijden!!!!
Tenzij dat het natuurlijk overdreven vochtig is!
 
Last edited:
Originally posted by Hebo-47.6mm


Dit zou eerder positieve effecten kunnen hebben!!!
Denk bijvoorbeeld aan het door de mist rijden!!!!
Tenzij dat het natuurlijk overdreven vochtig is!

tja wat d8 je van luchtdruk....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top