Wat vonden jullie van Klaaswaal?

Status
Not open for further replies.
was de :P vergeten maar ik denk dat we deze factor zeker niet moeten onderschatten hoor als de luchtvochtigheid anders is kan dat echt wel invloed hebben. de vraag is alleen of dit 1 pk scheelt. feit was wel dat en koopmans en twins en ist lager zaten dan eerder gemeten.
 
Originally posted by TomaHawk
was de :P vergeten maar ik denk dat we deze factor zeker niet moeten onderschatten hoor als de luchtvochtigheid anders is kan dat echt wel invloed hebben. de vraag is alleen of dit 1 pk scheelt. feit was wel dat en koopmans en twins en ist lager zaten dan eerder gemeten.


maarja...
Dat bedorf niet de gezelligheid :D
 
Ik vond het wel kick, deze meeting. Ik heb ook ff iedereen z'n trommelvliezen op z'n donder gegeven met m'n Quartz! :p Hè Bart. :p Alleen een beetje jammer dat ik geflitst werd met 80 met vr8wagie waar je 50 mocht! :(
 
Originally posted by Apriliaracer
Ik vond het wel kick, deze meeting. Ik heb ook ff iedereen z'n trommelvliezen op z'n donder gegeven met m'n Quartz! :p Hè Bart. :p Alleen een beetje jammer dat ik geflitst werd met 80 met vr8wagie waar je 50 mocht! :(

fuck ik heb je Quartz helemaal niet gezien
wis niet eens dat je hem bij je had :(

volgende keer beter dan maar
 
Originally posted by Alvabrain


fuck ik heb je Quartz helemaal niet gezien
wis niet eens dat je hem bij je had :(

volgende keer beter dan maar

teringlawaai man :D

mja er viel niet veel Quartz te zien...:p
 
Originally posted by Alvabrain


fuck ik heb je Quartz helemaal niet gezien
wis niet eens dat je hem bij je had :(

volgende keer beter dan maar

Komt wel goed dan in Goes, en dan met beetje meer vlammende setup met minder herrie :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top