Wat vonden jullie van Klaaswaal?

Status
Not open for further replies.
tim is ook thuis, en weer wakker :) Het was cool, ik was er niet helemaal bij met me hoofd, beetje weinig geslapen enzo, maar toch veel mensen gemeet

olio!
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Ik heb haar niet gezien... Behalve als ze op een Zip SP reed...

Reed op ammaal scooters, ook op Zip SP en op LC Neo's (met achter wel aerox velg en voor niet, erger ik me dan weer aan :)).

Dude op die crosser was vet irritant, beetje pogingen tot wheelies waar gewoon kleine kids lopen.. pfff :| Wheelieskillz met die crosser zuigden ook nog eens, maja, dat terzijde.

Verder groepje lui waaronder doed op groene pech maxi met mercedes ster en big momma maar dan mannelijke versie op blauw-witte runner dachten ook dat ze echt stoer waren...

Wij waren weer eens vrij plotseling vertrokken as usual :\

Bart (en Jeroen): Ik had nog ff rondgevraagd waar jullie waren ivm carter en jullie waren bij DDL ofzo? Naja, wouden we nog ff langs gaan, maar was file daaro dus is er niemeer van gekomen :|

Boeie: 3 maal is scheepsrecht en dus komen je knipperlichtzonderreflectorendingesen er aan @Jubbega :)

hooj
 
Originally posted by Tim
tim is ook thuis, en weer wakker :) Het was cool, ik was er niet helemaal bij met me hoofd, beetje weinig geslapen enzo, maar toch veel mensen gemeet

olio!

heej is je nick veranderd :) Heb jij eigenlijk wel kappen voor je scooter , keb ze nog nooit gezien :) Ding ziet er wel gaaf uit zo... vooral die stang :D
 
Originally posted by Hugo


heej is je nick veranderd :) Heb jij eigenlijk wel kappen voor je scooter , keb ze nog nooit gezien :) Ding ziet er wel gaaf uit zo... vooral die stang :D

mocht toch niet van z'n Pa:? ivm het eventueel weer overvallen worden ofzo?....
 
Originally posted by NastroAzzuro



Boeie: 3 maal is scheepsrecht en dus komen je knipperlichtzonderreflectorendingesen er aan @Jubbega :)

hooj

ik dacht dat je die gewoon bij je had ???
 
Originally posted by Tim
tim is ook thuis, en weer wakker :) Het was cool, ik was er niet helemaal bij met me hoofd, beetje weinig geslapen enzo, maar toch veel mensen gemeet

olio!

Onze man die Lenno last deed krijgen van incontinentie om 5 uur 's ochtends :p
 
Alleen die buschauffeurs zuigen in Klaaswaal:) wij zaten in bushokje en die doed reed keihard langs:| Mja zal wel normaal zijn dan of zo:p Ik vond het in ieder geval geslaagd op het vervoer na;) En de politie ging op het laatste ook nog scooters aanhouoden aan het eind van die dijk was opzich wel komisch om te zien:p
 
Originally posted by Apriliaracer


Onze man die Lenno last deed krijgen van incontinentie om 5 uur 's ochtends :p

uhm ik snap deze hele zin ECHT niet eerlijk gezegd ! :)
 
Originally posted by Patrick


mocht toch niet van z'n Pa:? ivm het eventueel weer overvallen worden ofzo?....

mja, dat speelde toen een beetje mee...maar nu is het meer lui heid en helemaal schijt eraan heid :)
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
ver rijden,
lange dag,
maar zwaar vet,
ben volgend jaar zeker weer van de partij......:D :D :D

Me 2, volgend jaar ben ik zeker van de partij...
hoop dat de Sr dan klaar is..
 
Originally posted by Enrico@nrg
Alleen die buschauffeurs zuigen in Klaaswaal:) wij zaten in bushokje en die doed reed keihard langs:| Mja zal wel normaal zijn dan of zo:p Ik vond het in ieder geval geslaagd op het vervoer na;) En de politie ging op het laatste ook nog scooters aanhouoden aan het eind van die dijk was opzich wel komisch om te zien:p

Je moet gaan staan als de bus eraan komt :)
 
Eh maar wie heeft er nou eigenlijhk wat voor vermogen eruit kunnenslepen
bv 2de run van rudi,zip-killer ,twins, en de rest die ik zoeven niet op kom...
 
He 'Makker',
Wij hebben expres die dragrace niet door laten gaan vanwege het feit dat we niet zo af willen gaan als jullie door te zeggen dat "er iets is geregeld". Wat dus al snel niet zo bleek in Almelo...

Voorderest, ben ik redelijk tevreden met mijn 12,2 (Team 50)maar ik wil er meer uit halen :).

Dat buxy wijf zuigt, ze staat nog op een foto, in het midden met een rode jas en lang bruin haar en een grafkop.....

Voorderest iedereen gezien behalve Makker, AeroxRuud en DAW...
Tomahawk was easy te herkennen :p

Ben voorderest, vaak bij die stand geweest en mijn Runner (die groene) stond ernaast...

Hoooii!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Originally posted by Sugadaddy

Voorderest iedereen gezien behalve Makker, AeroxRuud en DAW...



ik stond bij het oprijden van de testbank en toen stond jij te wachten op jou run na die run van de runner van twins.
en toen hoorde ik wat gemompel van jullie kant over dat het niet snel genoeg ging :D

heb jou wel vaak gezien, maar ben er niet zo een die ff met iedereen kennis gaat maken op de 1e meeting....
 
Originally posted by Sugadaddy
He 'Makker',
Wij hebben expres die dragrace niet door laten gaan vanwege het feit dat we niet zo af willen gaan als jullie door te zeggen dat "er iets is geregeld". Wat dus al snel niet zo bleek in Almelo...

Straffe uitspraak...
waarom zijn we dan afgegaan???
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top