This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jullie setups! Stage6 Cup rijders!

O ok. Ja ik vroeg het af. Omdat bij euroscooters 2 soorten cillinders zijn van Stage6. Een van 50cc en een van 70cc.

En welke is dan het beste van Stage6 van de 70cc?

70cc Pro
70cc Racing
70cc Racing Modular

Wat is Modular eigenlijk?

O ok. Ja ik vroeg het af. Omdat bij euroscooters 2 soorten cillinders zijn van Stage6. Een van 50cc en een van 70cc.

En welke is dan het beste van Stage6 van de 70cc?

70cc Pro
70cc Racing
70cc Racing Modular

Wat is Modular eigenlijk?

dat die cilinder een cilinderkop heeft uit 2 dele, dus losse verbrandingskamer, ala malossi speed enzo

klopt maar het is gewoon dat de racing het meeste wordt gebruikt en stage 6 net een binnenkop op de markt heeft gebracht.
Maar de cilinder is dezelfde als de racing! Alleen wat er al verteld wordt en zit een binnenkop bij en wat ik verwacht is gewoon een betere koeling hierdoor verder denk ik niet dat er vermogens bij komen.

Verder is de 70 cc pro het basis model of instapmodel

dat die cilinder een cilinderkop heeft uit 2 dele, dus losse verbrandingskamer, ala malossi speed enzo

istie al leverbaar? Ik heb hem op backorder staan... :X

verder denk ik niet dat er vermogens bij komen.

Dat denk ik wel.. Het uitdraaien en expirimenteren met compressies & verhoudingen is veel eenvoudiger.

Er zal dus misschien wel een half pk'tje mee te vinden zijn..

wel een heel pk tje alleen ik zou de gewone kop nemen niet die mudular
ik heb hem nieuw liggen in een van me lades en ik vind hem niet fijn in gebruik

Ik ga hem zeer zeker gebruiken en weet ook al welke aanpassing ik er aan ga doen :!

Of ik dat met deze of een vast kop doe, dat zien we dan wel weer

Dat denk ik wel.. Het uitdraaien en expirimenteren met compressies & verhoudingen is veel eenvoudiger.

Er zal dus misschien wel een half pk'tje mee te vinden zijn..

Richard bedoelt te zeggen dat hij uit de doos echt niet meer pk's zal leveren, en dat doet hij ook echt niet, want hij is exact hetzelfde. Op de manier waarop jij het omschrijft kan je ook met een normale kop dezelfde winst boeken. Dus niet zo moeilijk doen Sander

kom de 22ste nou eerst maar een kijken
kom kletsen
kom vragen stellen
kom langs en ga daarna pas dingen beslissen

daar ben ik wel mee eens kom gewoon eerst is kijken dan kan je is praten met mensen over hun ervaring, onderdelen, reizen etc etc
mijn nr is bv nr 15

22 juli kan ik niet. Maar ik had al gezegd dat ik 12 aug. wel kon. Alleen ik moet wel zeker weten dat het doorgaat. Op de site staat onder voorbehoud.

Ik heb overlegd met een paar mensen, en mijn keuze valt uiteindelijk toch op de pitbikes! Komt omdat jullie dat aanraden, en omdat Pitbikes het goedkoopste is. Is er tussen haakjes iemand op dit forum die pitbiked?

En omdat ik toch meer info wil over pitbikes, is het ook mogelijk om naar driel (kerkdriel) te gaan om daar bij SBO info te vragen?

Of ik zal ook wel met iemand op msn willen praten, graag dan iemand die pitbiked.

Ik zal toch een vraagje stellen. Bij de gehomologeerde modellen staat bijv. geen honda/suzuki, mogen die ook meedoen. Want er staat wel dit bij: ''of elke andere pitbike met een 125 cc 4 takt of een replica daarvan.''

Toch bedankt voor de mensen die me hebben geholpen om aan info te komen!

Last edited:
robinho is een pitbiker

ivm bij de SBO vragen te gaan stellen zit je bij ons goed ja
Ik ben voorzitter van de stichting en Kenny is de coördinator.

Dus ik zou wel is een keer langs mogen komen, om wat vragen te stellen... Of hebben jullie misschien msn? Dan kan ik ook met jullie contact hebben !