Jullie setups! Stage6 Cup rijders!

Yankovich

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Dit is een vraag aan alle Stage 6 Cup rijders.

Wat is jullie setup?

Vermeld dus welke scooter je rijdt, en dan met wat voor setup.

Later,

Yankovich
 
Advertisement - register to remove this

nou dat is niet zo moeilijk want iedereen moet met het zelfde rijden stage 6 cil kruk en pijp een 19 black editon en het is vrij waarschijnlijk dat ook bijna iedereen met een malossi overrange rijd de enige wat verschillend is is het membraan spruitstuk ontsteking en overbrening.
Ik rij zelf een zip sp 2000 met een pvl en verder is alles van malossi.
 
Voor de rest sluit ik me aan bij Paulus..

De winst kan je pakken in het aanpassen van je carter & cilinder, je wegligging, het remmen.. en de afstelling :)
 
nou dat is niet zo moeilijk want iedereen moet met het zelfde rijden stage 6 cil kruk en pijp een 19 black editon en het is vrij waarschijnlijk dat ook bijna iedereen met een malossi overrange rijd de enige wat verschillend is is het membraan spruitstuk ontsteking en overbrening.
Ik rij zelf een zip sp 2000 met een pvl en verder is alles van malossi.


En welke membraan, spruitstuk, onsteking en overbrengingen rijden jullie dan?
 
Meestal Malossi of Polini.. De hoogwaardige producten, te denken is aan VL13, malossi/pvl rotor (HPI programmeerbaar heb ik ook al gezien), en een malossi overrangeset icm een (verplichte) Stage 6 koppeling & huis. :)
 
Vermoedelijk gaat toch niemand hier exact neerzetten waarmee hij of zij rijdt, gezien dat voor de concurrentie helemaal niet van belang is.

Het is aan de deelnemers zelf om te kiezen waarmee ze rijden en wat ze zelf denken de meeste winst mee te halen.

Bij de race gaat het niet om het wiel kopieren, maar om het wiel zelf opnieuw uit te vinden en eventueel wat ideeën op te doen bij anderen, maar het verder zelf uit te zoeken. Dat is toch juist de sport? :)
 
overrange.onsteking.membraam.spruitstuk.rem .schokker

gerrit nr 2 malossi malossi malossi malossi galfer bitubo
marcel nr 24 malossi malossi malossi malossi galfer bitubo
said nr 23 malossi malossi malossi malossi galfer bitubo
berre nr 10 malossi malossi malossi malossi malossi malossi
patrick groennr26 malossi malossi malossi polini malossi malossi



uitlaat r1400 gerrit,marcel,berre,patrick
uitlaat r1200 said
berre rijd met rs24/10veerring
patrick met rs24

zo duidelijk genoeg of wil je nog meer weten
 
Hmm... erg bedankt. Maar ik lees hem tog wel goed he?


Dus gerrit rijdt met een: Overrane Mallossi set, een mallosi onsteking, mallossi membraan, mallossi spruitstuk, een galfer rem en een vering van bitubo.

Zo lees ik hem toch goed?
 
Den Bosch !!!!! Dat is niet zo ver van elkaar vandaan :p!!
En wanneer had ik het over Oss?

EDIT: Ik zie het al, in dat andere topic :p.
 
Back
Top