Panzerknacker
Well-Known Member
kwam die niet door de keuring ofzo?
Originally posted by Razma
hij is niet eens meegegaan aangezien we telefonisch gevraagd hebben.. en originele balhoofdshoek was verplicht...
beetje onzinnig dat Mathias +550 km gaat rijden om 99% zeker afgekeurd te worden..
Originally posted by Marcel-NRG
ik weet niet hoor, maar bij de scooters werd er bijna nergens op gelet..
misschien bij zelfbouwers wel wat meer..maar toch... de keuring was gewoon flut..
Originally posted by Marcel-NRG
ok.. je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen
Originally posted by Panzerknacker
Ik denk dat jij Van Schie een beetje onderschat. Hij reed vroeger altijd in de 70cc klasse, op een ECHTE brommer:
Hiermee heeft hij vele overwinningen behaald, en vaak met grote voorsprong. En in die tijd reden er veel meer mensen in de 70cc klasse dan tegenwoordig. Die man weet wel hoe ie moet tunen. Die kreidler heeft bovendien een supercharger, alles zit erop. Over vermogen gesproken. En jij beweerd hier dat die blokken van De Jager veel sneller zijn? Dat blok van Van Schie is nu eenmaal ongeveer optimaal. Als je er even van dichtbij naar had gekeken had je gezien wat voor veranderingen er allemaal aan waren gedaan, zoals de grote gaten in het carterdeksel en de 2 buizen die op de carb gericht waren en zorgden voor net dat extra beetje luchtdruk. Er was gewoon overal goed over nagedacht, de cillinder optimaal getuned, uitlaat op maat gebouwd. Dus loop niet te blaten dat het alleen door het frame komt want vermogen had dat ding wel en zeker niet minder dan de rest.
Ik vind het eigenlijk wel beter zo'n frame. Het lijkt tenminste niet op een rijdende badkuip.
wel zonde dat je een beetje dom alleen rijdt in die klasse...
Originally posted by Razma
wel zonde dat je een beetje dom alleen rijdt in die klasse...
Originally posted by Razma
80cc... denk ut niet