Jubbega 2010

Zo mijn racemint was niet te houden haha :D wel lol gehad lekker gezellig oldskool dagje met Titus D.J. kossentjoening + aanhang TTE = crew en aanhang en de rest natuurlijk ook !

ben benieuwd naar de foto's !
 
Lekker dagje gister! Baanrecord verbroken en eerste plaats behaald!
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=lEVW2n3jqug"]YouTube- Benjamin Buijs vs. Johnny Veenstra[/ame]
 
Last edited:
8.25 staat er op dat filmpje volgens mij, weet niet welke klasse het is natuurlijk zal wel schakels met 70cc zijn oid.
 
Wat een bende daaro in Jubbega :+

Hoe zijn de finales afgelopen?

Was wel lachen op het weer en de bagger na.

Zondag beter weer 8)
 
Was me n dagje weer wel! Woensdag eigenlijk de hele dag bezig geweest met scooters van klanten van vasco. Om 1 uur de sonic effe op de bank gezet, geen bijster hoog vermogen maar goede lijn etc. Vasco had z'n krukas om 1 uur snachts dr einelijk ns inzitten en die ging om 4 uur op de bank (zoals geplant :+) om half 7 toen testgereden en de zooi ingeladen en naar Jubbega vertrokken. Geen nachtrust gehad dus. :p

Jubbega aangekomen, 1e heat direct een 7,073 met 0.04 reactie. 2e snelste tijd. Dus ik was wel vrolijk! 2e heat 7,23 met een wheelietje en 0,03 reactie. In de kwart finales tegen servien gewonnen, daarna in de halve finales tegen mark, ook gewonnen. Dus toen werd het in de finale tegen kossen! Hij eerst rood, daarna allebij groen, martin 10 meter wheelspin, sonic kwam goed weg met een kleine wheelie en als 1e over de finish! Ik blij.

Toen werd er ineenkeer besloten dat van de finales de tijden gingen gelden voor de bekers. Oftewel, als je al 1 of 2e stond zoals martin en ik kon je nog 3e of 4e worden. Terwijl er in principe al gereden was voor de 1 en 2e plek. Hele rare beslissing. Johannes Douwma reed een 7.1 in de strijd om een 3e en 4e plek en mijn tijd was een 7.2. Maar omdat johannes zn tijd sneller was dan die van mij werd hij dus 1e, ik 2e en martin 3e(volgens de organisatie) Uiteindelijk met zn allen (sportief :p) besloten dat ik gewoon 1e was martin 2e en johannes 3e.

Voorderest echt wel een toffe dag gehad! Alleen jammer dat de organisatie gewoon een onlogische beslissing maakte over de finale runs.
 
Voorderest echt wel een toffe dag gehad! Alleen jammer dat de organisatie gewoon een onlogische beslissing maakte over de finale runs.

Ben benieuwd of ze nog met een verklaring komen, wel een beetje vaag inderdaad.

Verder goede prestaties Thomas!
 
Inderdaad een rare beslissing van de organisatie maar het is sportief opgelost.
Mijn snelste tijd 7.45 met 0,0.. reactie, als 8ste door naar omloop. Met geluk 4de geworden omdat Sander H. 2 keer rood had.
Doel is om voor Damwoude de scooter beter voor elkaar te hebben en een tijd van 7.3/ 7,2 te rijden zodat ik kans maak op een beker.
Voor de mensen met een beker gefeliciteerd.
 
vond t wel tof om weer es te kijken bij de scooters :D

heb 2 volle heats gezien (dus puchjes, schakels scooters enzo) toen ben ik em maar es gepeerd :p
 
was een top dag met oscar thomas en vas.. jammer dat ik veel last had van wielspin , tegen mijn verbazing toch nog de omloop gehaad, met 7,49 :p

haha , en van de organisatie was het echt zeer onsportief , hoe het afliep in de finale..
 
Heb het goed naar me zin gehad:W

Beetje lullen hier en daar, domme actie's op het veld met mensen die volgas gaan lopen janken met hun achterwiel in de lucht etc:+ Genoeg stuk horen gaan toen:p

Toen stond ik met jou te lullen volgens mij, of ik kwam daarna naar jou. Vond het iig wel een geniale actie ondanks dat het gewoon teammaten zijn:p

Was verder wel leuk, maar ontzettend koud op den duur. Vooral bij de finale's.
En die modderpoel vond ik ook niet echt geslaagd, net als de mannen met een pet die iedereen past die het tijdmetingssysteem overreden.
 
Ging uiteindelijk wel lekker op de Derbi prostocker van Rienk: 1e plek en een snelste tijd van 7,08s :winner: (wist nog geen tijden).
Nieuw record voor de prostock, en komt steeds dichter bij de "6" !
En dat met een ouwe MHR replica :p
 
Back
Top