Jubbega Aftertalk (gebeurtenissen en resultaten)

Was er ook samen met Chiel. Jammer dat hij de sonic niet op tijd af kreeg. Deze heeft een verlengde achterbrug en was hoogstwaarschijnlijk een stuk beter aan de gond te houden.
Volgende keer toch maar een langere vertanding erin dan die van een www, he Chielie8)
Het was wel heel erg gezellig, en veel drukker dan ik had verwacht!
 
Even vooropstellen dat ik het prachtig werk vind wat van Schie heeft gemaakt !!! Het ziet er goed en proffesioneel uit, daar zit echt het probleem niet.

Mijn mening is dat van Schie niets fout doet maar eerder de organisatie. Ik vind zoals eerder gezegd dat de frames een aparte klasse verdienen, zodat mensen met een scooter ook de kans krijgen om in de scooterklasse te winnen. Mogelijk zijn er mensen die thuis blijven met mooie spullen met de redenatie dat ze toch niet kunnen winnen van een frame.....begrijpelijk.

Wij doen in scooters dus daar rijden we mee, maar een frame bouwen is ook wel iets, maar minder gepast voor ons. Ik denk dat het er toch nog wel ooit van komt, maar beschouw mij dan op dat frame als "oneerlijke concurrentie" in die klasse als die dan nog zo bestaat.
 
de organisatie had ook gezegd, dat je met std balhoofd moest rijden, maar op een of andere manier mocht die van schie toch meerijden.
 
best lullig ja , vooral omdat sa sprinter daarvoor thuis gebleven is


had t wel wat gevonden sprinter vs. van schie vs SA

freemracerts ^^


waarom gebruikte chezzmo zn wheelybar eigenlijk niet?
 
Ik vind dat de basis gewoon uit een bestaand scooterframe moet bestaan.. Er mag natuurlijk wel wat aangepast worden, maar de basis moet blijven..
 
Volgens mij waren 75% van de sprinters in de scooterklasse mensen van dit forum.
Is het niet handig om een uitnodiging naar de organisatie te sturen voor dit topic.
Want een zolang de organisatie natuurlijk niets te horen krijgt denken ze natuurlijk dat het goed is.
 
Originally posted by Twin
Superdag en nog de kans gekregen Mol in zijn " aarsch " te knijpen voor de foto.

:p

OMG, heb nu nog een blauwe plek op me bil 8P

Originally posted by The One
80 cc is toegestaan dus waarom niet....
Dat is het idd, mits de slag std. blijft. Bij de 2fast kit en de Fabrizi kit is de slag anders, dus officieel mag het niet. Mocht je dan bij de laatste 3 komen word je alsnog genaaid dus beter zoeken naar een oplossing binnen de regelementen. Zowel kwa frame als kwa blok :)
 
Originally posted by Streetmagic fan
de organisatie had ook gezegd, dat je met std balhoofd moest rijden, maar op een of andere manier mocht die van schie toch meerijden.

Het reglement zegt:
4. De voorvork, of onderdelen daarvan, mag worden vervangen, mits de balhoofdhoek nagenoeg gelijk blijft en alles deugdelijk is geconstrueerd.
6. De frameconstructie is vrij. De keuze van spatborden, de tank en het zitje is vrij. Het toevoegen van stroomlijnen is vrij. Genoemde onderdelen dienen deugdelijk van constructie te zijn.

Als je dus een balhoofdhoek gebruikt die niet teveel verschilt van die van een scoot mag het:p
 
En dat heeft Van Schie dus gedaan ..... want ik heb het hem gewoon gevraagd....

Enne ik weet dat er meer mensen met frames bezig zijn.... die ik er eigenlijk al mee had verwacht dus hou op met klagen aub....


Ga of ook met frame rijden of gewoon niet zeuren...
Ze kunnen ook moeilijk een aparte klasse maken voor 1 frame wat er rond rijdt lijkt me....misschien als er meer komen dat het wel gebeurt.
 
Rudi, verwacht van jou eigenlijk ook een frame met je blok. . . ;)
Wil dat koppelmonster wel eens achter 3 kg freempje zien hangen :D
BTW heb je op de terugweg de 200 nou nog aangetikt met dat dieselhok?? })
 
Originally posted by Tim_xsh
waarom gebruikte chezzmo zn wheelybar eigenlijk niet?

de `s morgens hebben we ff getest bij D.J op de haven..
en hij was met gemak aan de grond te houden.. dus waarom moeilijk doen :p
 
Originally posted by Marcel-NRG
de `s morgens hebben we ff getest bij D.J op de haven..
en hij aan de grond te houden met gemak.. dus waarom moeilijk doen :p

en hij hield hem met gemak aan de grond :s
 
Originally posted by Streetmagic fan
de organisatie had ook gezegd, dat je met std balhoofd moest rijden, maar op een of andere manier mocht die van schie toch meerijden.

Een van onze scooters was afgekeurd vanwege het ontbreken van een splitpen bij de achteras moer, dat was snel gefixt.

Later vroeg ik aan een official die bij van de machine van Van Schie stond of dat strikt noodzakelijk was, hij antwoorde Ja, vervolgens vroeg ik direkt waarom Van schie dat niet nodig heeft. Hij gaf direkt het commentaar dat hij niet van de technische keuring was en daar dus niet over ging............... (leek wel een ambtenaar die man):?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
En ik vond het supergezellig, en heb wel een aantal forummers misgelopen... Gijs, ik liep daar toch echt rond hoor, en ik was niet onderkoffer :)

Ik heb Bart zelfs gemeet en ben maar effe geweest...

De tijd die ik ben geweest heb ik me goed vermaakt. Veel forum-peepz. Hetw as gezellig...

joeljubbega.jpg
 
Originally posted by Mol
OMG, heb nu nog een blauwe plek op me bil 8P


Dat is het idd, mits de slag std. blijft. Bij de 2fast kit en de Fabrizi kit is de slag anders, dus officieel mag het niet. Mocht je dan bij de laatste 3 komen word je alsnog genaaid dus beter zoeken naar een oplossing binnen de regelementen. Zowel kwa frame als kwa blok :)


je vergeet de 50 mm bore kitjes :P
 
Back
Top