Jubbega 2003

Omdat Pronk problemen met computer heeft, vroeg hij me via msn die voor hem te posten :

Ik had inderdaad problemen met wegkomen. Of het nou de koppeling is? De torque? de carburateur? Ik heb echt geen idee. Maar voor de rest liep de NRG echt heel erg netjes. Vanaf de 30 ging hij echt als een kogel, en ik liep op het eind ook steeds vet in op me tegenstander. Daarom is me tijd ondanks het doorslippen niet superslecht ofzo (8,9 seconde).


Al had ik geen problemen gehad met het wegrijden had ik gewoon een heel stuk hoger geeindigt, want dat doorslippen kostte me echt een seconde.

Maarja...als als als, daar hebben we natuurlijk nix aan. Over 3 weken @ Lelygat zal ik zorgen dat het gefixed is.

Groeten Robbert

Dit is dus voor Robbert
 
Originally posted by Lennox
Al had ik geen problemen gehad met het wegrijden had ik gewoon een heel stuk hoger geeindigt, want dat doorslippen kostte me echt een seconde

Was ook dik te horen, in het begin weinig toeren, daarna ging hij best lekker :)
 
lekker dichtbij, lekker warm, gezellig :)
laten we hopen dat het minstens zo gezellig dan nog veel gezelliger wordt in lelystad!
 
was wel grappig, vooral dat die nitwits met normale benzine vastliepen, ole ole ole

maar beter gaan we volgende keer naar zandfoort, was vele malen bruuter8)
 
Zandvoort was ook bruut! Scooter, auto's en motoren.... Veel met NOS was wel gek. Al was ik toch ook graag naar jubega gegaan, naja volgend jaar beter:)
 
uitslag heat 2

Hierbij de uitslag van heat2 scooters.

uitslagheat2.jpg
 
Een gast die bij mij in de buurt woont deed ook mee aan de scooter klasse, en wou even stoer doen met een burnout net voor de start, maar dat ging niet echt goed. Z'n achterband had in eens grip en vloog dus op het achterwiel de hekken in.

En een vriend van mij reed voor scooterzaak schaafsma, op een earox, had een tijd van 8,6sec.
tn_M4100038.jpg
 
Last edited:
Originally posted by JaguaRox
en IST-boys, eindelijk respect voor de Jager? :\

Haha... tuurlijk respect voor de Jager ... helaas stond xander met een spinnend achterwiel door gelekte olie op de startbaan en hielden we ze nog aardig bij op een honderdste na.... ;)
 
1/100ste wat is dat nou.. :)

Maarre Twins had 8,3 zag ik (met een mooie zwieper), dan zie je toch dat het absoluut niet alleen van vermogen afhangt. Starten is denk ik het moeilijkste. Op het filmpje van DvD tegen Xander zie je dat de storm in het begin omhoog kom en DvD iets van het gas af moet. Toen werd gelijk het gat geslagen.
 
Originally posted by racingfreak
Een gast die bij mij in de buurt woont deed ook mee aan de scooter klasse, en wou even stoer doen met een burnout net voor de start, maar dat ging niet echt goed. Z'n achterband had in eens grip en vloog dus op het achterwiel de hekken in.

En een vriend van mij reed voor scooterzaak schaafsma, op een earox, had een tijd van 8,6sec.
tn_M4100038.jpg

Schaafsma powerrrr:p haha, vraag me af wanneer ze dat ding eens gaan afstellen, maargoed :) weer een member uit Friesland erbij 8) zie ik.
Zal strax nog ff bij ze langs, vragen of ze voor me een Minarelli cilinder een paar mm kunnen afdraaien zodat ie op peugeot past, ff kijken of ie net zo gaat lachen als met omgelastte uitlaten :p
 
ik vond het echt gezellig :)
enkel beetje warm, maar goed ;)

verder tentjes, scooters, relaxen, mensen meeten enzo... gewoon leuk :)
 
Originally posted by racingfreak
Een gast die bij mij in de buurt woont deed ook mee aan de scooter klasse, en wou even stoer doen met een burnout net voor de start, maar dat ging niet echt goed. Z'n achterband had in eens grip en vloog dus op het achterwiel de hekken in.

En een vriend van mij reed voor scooterzaak schaafsma, op een earox, had een tijd van 8,6sec.
tn_M4100038.jpg
Nou als die gast die de hekken invloog op dat zelfbouw ding/halve frame was. Dan vind ik het echt een kankermegool. Als hij het niet was heb ik niks gezegd.
Maar die gozer stond dus in de rij voor het opstellen, hij kwam terug en ging dus naar ze tentje toe ofzo. Maakt hij ff een burnout, wat niet eens mocht en knalt heel dat frame onder em vandaan de hekken in, bijna bij een leuke dame in het gezicht.

Hij is daarna gediskwalificeerd en ik hoop dat hij nooit meer terug mag komen ook!!

Jeroen, de start is idd het allerbelangrijkste. Als je 1x van het gas afmoet, dan kost het je een paar tienden en is je tijd al verneukt.
Fred was jammergenoeg ook net te laat weg telkens en we wisten dat daniel iets sneller was.

Verder was het een erg mooie dag, ik heb ongeveer 100 forummembers gemeet 8P
En hoevaak ik niet heb gehoord: hey dat is die scooter met NOS. En daarna: zie je nou wel dat het fake is vond ik helemaal prachtig!!

De NX kit was dus uitgeleend, die heeft op zandvoort een hoop bekijks getrokken. Maar, die komt gewoon weer op de NRG!!
 
Mol vertel is wat meer over Zandvoort :)...

Ben echt benieuwd hoe het daar was (denk dat Fabian je wel bijgepraat heeft ;)).
 
En nog wat: Dat frame van die van Schie dudes had dus 7,5..

De snelste "scooters" zaten allemaal op rond de 7,8. Ik ben er zeker van dat dat frame nooit meer pk heeft als de Storm/Sonic. Waar halen die gasten dan hun voordeel uit? Gewicht? Of kunnen zij wel een std vertanding monteren?

Jeroen


ps. Volgend jaar ben ik erbij :D
 
Back
Top