Jubbega 2003

LXSpeedfighterz

Fryslân Boppe
Even een vraagje, wie gaan er meedoen aan de brommer/scootersprint in Jubbega op hemelvaartsdag 2003?

Ik en Aralfa doen zeker mee, we weten alleen nog niet waarmee:|

Doet de klaaswaalploeg ook weer mee? :) dan wordt 't zeker feest :W
 
Advertisement - register to remove this

zoals het er nu voorstaat gaan we met het AN Racing Team (www.anracing.tk) meedoen. Het wordt een beetje een gelaste combo van een MB en een piaggio blokje :)

En we hebben misschien al een slachtoffer dat erop wil rijden, Siepie Wokkel (Siep) is opzich niet zo groot & zwaar dus die zetten we achter 't stuur :)
 
Ik ga ook gewoon meedoen als training voor Santa Pod. Als het goed is is de Storm binnen een maand wel redelijk af (geen grote uitgaven meer). Nu nog kijken of ie het een beetje bij kan benen...
 
heb je véél nodig om bij te kunnen blijven?

Of valt het nog mee.. want als het echt sprinters zijn gebouwd om puur te sprinten .. no thnx ;)
 
Natuurlijk ben ik ook weer van de partij, waarschijnlijk met een evolutie op de sprinter:p en als die niet klaar is gewoon de huidige sprinter.
 
Originally posted by Geeker
heb je véél nodig om bij te kunnen blijven?

Of valt het nog mee.. want als het echt sprinters zijn gebouwd om puur te sprinten .. no thnx ;)

mja, als je maar binnen ong. 10 sec 150meter hebt afgelegd.... met na die 150meter soms snelheden van al 110km/uur binnen 8 sec.
 
Klasse Naam Plaats Snelheid
Automaten Sjouke Moedt Drachten 94,513
50cc R.H. Geytenbeek Bussum 88,955
70cc J. van Schie Benschop 103,478
Scooters Sander Dijkstra Oenkerk 110,940
Pro stock G. van Schie Benschop 108,992

Hierboven een zuper-onduidelijke tabel... De vraag erbij:

Welke klasses zijn dat nou precies en in welke klasse kom ik terecht als ik meedoe? (Met Scooter 70cc)...
 
Originally posted by Joor

Welke klasses zijn dat nou precies en in welke klasse kom ik terecht als ik meedoe? (Met Scooter 70cc)...

Automaten; van die puch dingen
Scooters; alles wat scooterblok heeft
50cc; 50cc schakels
70cc; 70cc sschakels
Pro stock; max 90cc, wat in deze klasse juist mag meerijden is een beetje onduidelijk en daarom zou dit jaar het reglement worden aangepast.

Jij komt bij de scooters terecht natuurlijk, dus de te kloppen tijd is die 7.744sec:p
 
Back
Top