Jubbega 2003

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik ook, BBQ'tje voor een paar vrienden :)

Woeps, ga offtopic :|

Gisteravond al gedaan 8P, uberbrak nu. Klotezooi. Bart kan jij me niet ff snel ophalen met de Zafira zodat we er om 3 uur zijn :D?
 
*vroem* Heb gisteren nog een boete binnengekregen :| Bovendien staat die bak nu in Zeeland, omdat m'n vader naar GB is gaan zeilen 8P
 
Wij komen er net vandaan :)

Was erg mooi weer ,leuke sprints gezien :p
 
Last edited by a moderator:
Weet geen exacte tijden , maar ik dacht ene schaafsma met een nrg [ edit : foutje was van Schie. ]

:W
 
Last edited by a moderator:
ik ben ook benieuwd naar de tijden van IST en koopmans. ik kon er helaas niet bij zijn, mede dankzij dirk (dila) die me scoot ni op tijd af had. en was de jager er ook met "de nrg"?
greetz p.
 
dus hij viel een beetje tegen die nrg?? daar zit een mhr-cross onder toch? er staat nog niks op die jubbega-site en ben best nieuwsgierig naar de uitslagen, ik blijf gewoon hier op kijken. thnx
 
ik weet al die gastun hun namen enzo niet , maar het was de moeite waard, veel snelle scoots gezien :).
Rond half 12 zat er wel steeds een gast vrij irritant met z'n crossorgel te raggen in de paddock.verder waren de puchjes ook wel grappig.
 
1e dus VAN SCHIE wat ik duidelijk al had verwacht... (7.5 bijna elke run!)
2e Jager
3e IST team (sonic) met tino pijp
4e Andries fabriek (die vorig jaar voor bruggen reed) rode NRG

ik weet het dus niet zeker of dit allemaal klopt, tussen 3 en 4 weet ik het al helemaal niet zeker!!)

ohja, we hadden telkens pech met de koppeling, pakte veel te vroeg op:( :| EGT dus. ik denk dat we +- 13e zijn geeindigt :( 1e heat: 8.4 sec en 2e heat was helemaal klote, ergens in de 9sec, maar de top was wel heel hoog, de PK's waren er wel!! maarja, gewoon pech van die kutkoppelling

en ik wilde nog ff melden dat de sfeer perfect was!!! iedereen hielp gewoon als je een probleempje had. Twins enz bedankt! super gezellig.
 
Last edited:
Originally posted by PaulPhantoM
Weet geen exacte tijden , maar ik meen dat de snelste tijd van de scooters 7.8 sec was met een NRG ,rijder : Schaafsma.

Dit weet ik dus bijna cker :*

:W

Schaafsma??? OMG! Dan hebben ze die scooter vast niet zelf afgesteld...
 
Back
Top