Jubbega 2003

Frame weegt 40 kg... enne geen luchtweerstand he maar wees maar niet bang over vermogen van dat frame .. die gasten racen al jaren in de motorsport en weten waar ze mee bezig zijn he .....

uitlaat was ook geheel zelf gemaakt .. echt een vet ding .....
 
jah, vet was het wel jah, maar daar een foutje in de post ofzo:? was mijn cillinder er nog niet, dus al mijn werk voor nix gedaan.....

verder wel koel, en dat protest was idd tegen een paar gasten die het nodig vonden om als een stel kinderen maar ff de regels aan hun laars te lappen, na het aftappen van de benzine en het verkrijgen van ieder dezelfde benzine kreeg hij een vette vastloper na zijn run :p (mooi voor die gasten!)


we gingen om 5 uur 's ochtends hier thuis weg, en kwamen om 12 uur 's nachts weer thuis:p

kortom, meeten was leuk
kijken was leuk
weer was goed
liepen best wel een paar leuke dames:p
snelle scoots gezien
speciale scoots gezien
vet gegeten @jobbegea
mac gegeten @ snelweg
troep gegeten @ benzinepomp

geslaagd daggie dus:p

ohw jah, mijn broer werd 3e, vetjes horrrrrrrr
 
Ik was niet op zandvoort. Fabian is 2e geworden met 1 meter achterstand. Kees van Dijk reed met de NX kit, maar viel uit vanwege een valse start.
En ga nou niet elke 2 minuten posten in dit topic, want dan is het gelijk verneukt. MEt 30 posts van jou op 1 pagina...
 
Hallo

the last two days was great. And THX Inne and Fred to everything. Jubbega was super and with the Koopmans Crew perfect. I have seen many Scoot from this Forum like the blue Zip Sp from Lieuwe, Thomas Zip Sp from Twins, the IST Crew and so on. Man i dont know what i can say but one thing i know, i will be there next year and then with my sprint zip sp.

greetz David
 
wat ik wel jammer vind is dat er maar 8 in de semi finale kunnen (iedereen dacht eerst 16man, bleek niet waar te zijn :() dusja, 2x pech en je kunt het vergeten, dan ben je daar gekomen om maar 2 runs te maken..
 
Originally posted by Rizy_D
Hallo

the last two days was great. And THX Inne and Fred to everything. Jubbega was super and with the Koopmans Crew perfect. I have seen many Scoot from this Forum like the blue Zip Sp from Lieuwe, Thomas Zip Sp from Twins, the IST Crew and so on. Man i dont know what i can say but one thing i know, i will be there next year and then with my sprint zip sp.

greetz David

:*
 
Originally posted by The One
Haha... tuurlijk respect voor de Jager ... helaas stond xander met een spinnend achterwiel door gelekte olie op de startbaan en hielden we ze nog aardig bij op een honderdste na.... ;)

Hoop dat er snel officiele tijden staan op Ribbens site. Kun je zien wat het scheelt tussen een sprint geprepareerde scooter en een allrounder ;)
 
respect voor degene die zijn gegaan om te racen. ik ben volgend jaar van de partij (niet dat dat veel uit zal maken maar toch!) ik baal er nog steeds van dat ik er ni bij was maar toch heb ik een beetje mee kunnen genieten door de foto's en filmpjes die jullie hebben gemaakt. thnx and keep up the good work!!!
 
pro-stock en 70cc staan er nu ook bij (automaten en scooters nog niet:|)

die pro-stock nsr van v. schie heeft ook nette tijd neer gezet!:

Eindscore Nr Naam Tijd (s) Topsnelheid (km/u)
1 131 Johan van Schie 7,558 112,888
 
Einduitslag

Code:
                                [b]tijd     topsnelheid[/b]
1 49 Gerard van Schie           7,400    104,987 
2 44 Hon Chung To               7,814    109,025 
3 52 Alexander Witteveen        7,972    106,984 
4 34 Andries Fabriek            8,696     97,693
 
Originally posted by RobS
wel weer grappig, nr 1 is er in minder tijd, en met minder topspeed.
Hoezo, dit was iets wat allang bekend was. Kijk maar naar wat Koen deed in santa pod. Die reed geloof ik netaan 100 terwijl ze tegenstander 115 of 120 ging.
 
Back
Top