Je volgende auto #9

Status
Not open for further replies.
Daar zou ik ook niet moeilijk over doen. Vraag alleen wel of t langere ritten zijn geweest, zodat ze dus goed warm is geworden. Als ze telkens voor (bijv.) t boodschappen doen is gebruikt wordtie nooit echt goed warm en krijg je allerlei koolstof aanslag enzo..
 
als ie telkens voor de boodschappen gebruikt is zal die ws allemaal kleine beschadigingen hebben :P

K zet mn boodschappen altijd netjes in de kofferbak, daar krijg je geen beschadigingen van ;)

Maar je hebt wel gelijk.. Vriend van me had zn auto net laten spuiten, had m even neer gezet bij de appie, heeft een of andere lul een doos op zn kofferbak gezet, en m daarna gewoon dr af getrokken zonder m op te tillen, resultaat laat zich wel raden :|
 
je hebt er echt kk lijers bij die echt totaal geen gevoel hebben voor autos/techniek:X |(

Tsja, maar t probleem wat ik altijd n beetje heb, als ik zie dat iemand zn deur bij tegen mn auto aan kwakt, wat doe je ermee.. Kan dr wel een heel drama van maken, maarja.. Dan is t opeens een 'ongelukje' ipv gewoon n onvoorzichtige debiele actie. En t zijn maar kleine plekjes..
 
Tsja, maar t probleem wat ik altijd n beetje heb, als ik zie dat iemand zn deur bij tegen mn auto aan kwakt, wat doe je ermee.. Kan dr wel een heel drama van maken, maarja.. Dan is t opeens een 'ongelukje' ipv gewoon n onvoorzichtige debiele actie. En t zijn maar kleine plekjes..

Naam, adres, telefoonnummer, schadeformulier, handtekening.. Verzekeringskwestie van maken :P

Hou telkens weer me hart vast (en m'n digicam in de aanslag :rolleyes:) als ik weer een kinderfietsje hoor aankomen, hoe vaak ik wel niet zie dat er ballen/stokken/etc. op auto's gegooid worden hier, of dat er zo'n ***fietsje omvalt :(
 
Naam, adres, telefoonnummer, schadeformulier, handtekening.. Verzekeringskwestie van maken :P

Hou telkens weer me hart vast (en m'n digicam in de aanslag :rolleyes:) als ik weer een kinderfietsje hoor aankomen, hoe vaak ik wel niet zie dat er ballen/stokken/etc. op auto's gegooid worden hier, of dat er zo'n ***fietsje omvalt :(

Ja maak je dr serieus zoveel werk van?

Ja k heb hier al wel is een kind van mn auto af getrokken. Stelletje kleine homo's. Met verstoppertje spelen.. Gaan ze met die kleine teringreet van ze tegen de ene auto aanzitten, dan met hun poten tegen de andere. Want als hun vriendjes dan onder de auto doorkijken zien ze hun voeten niet.. K heb ze even duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was.. Wordt sindsdien ook nooit meer belletje geleld enzo 8)
 
Ja maak je dr serieus zoveel werk van?

Ja k heb hier al wel is een kind van mn auto af getrokken. Stelletje kleine homo's. Met verstoppertje spelen.. Gaan ze met die kleine teringreet van ze tegen de ene auto aanzitten, dan met hun poten tegen de andere. Want als hun vriendjes dan onder de auto doorkijken zien ze hun voeten niet.. K heb ze even duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was.. Wordt sindsdien ook nooit meer belletje geleld enzo 8)

Nog nooit meegemaakt gelukkig, maar als ik zo'n kind iets tegen m'n auto aan zie trappen/gooien, dan mogen ze er lekker verzekeringswerk van maken hoor.. En parkeren doe ik over het algemeen zo dat er bijna onmogelijk deuren open kunnen slaan tegen de mijne, bijvoorbeeld als er van een rijtje parkeerplaatsen de meest rechtse nog open is ga ik daar staan.. Meeste mensen zitten toch alleen in de auto, bestuurder zit aan de linkerkant, dus kun je maar beter rechts daarvan staan :rolleyes: Doe ik dus altijd bij de parkeerplaats bij m'n werk, kun je alleen achteruit inparkeren ivm de ruimte..

Ja ik weet het, ik ben erg :rolleyes:

Edit: of méér dan genoeg ruimte houden tussen de andere auto en jou auto, dan maar anderhalve parkeerplek..
 
True, maarja bij ons voor de deur kan je dr ook vooruit inparkeren.. Dus je weet t wat dat betreft helaas nooit. Zit ook een schoonheids salon, dus dr komen ook van die snollen die echt t record deur opengooien proberen te verbreken.. Nou als je auto daarnaast staat ben je mooi klaar..
 
Ik wil hem dus zeker niet helemaal oprijden....ik zal er max 2 jaar in rijden, misschien slechts 1 jaar. Ligt er ook aan hoeveel ik gespaard heb over een jaartje.

Het gaat me er voornamelijk om dat ik de auto nog voor niet veel minder dan de aanschafwaarde verkocht krijg. Bv ik koop hem voor 10.000e met 147.000 op de teller. Hoeveel ga ik er dan nog voor krijgen over 1-2 jaar als hij 165.000 gereden heeft? Veel mensen kopen liever een M3 met minder km's...ook al in de auto in perfecte staat.

Wat ik zou doen is die BMW zo goed als oprijden, je krijgt er later natuurlijk altijd wel iets voor terug, maar zo`n auto is niet echt een instapautotje.

Zoiets koop je niet als eerste auto, en komt ook niet echt sjonnie over, dus ook al ben je 26, past zo`n auto nog steeds goed bij je.

Als ie in goede staat is, en alles klopt, zou ik hem pakken, en een jaar of 5/6 liefdevol behandelen :#
 
Tsja, maar t probleem wat ik altijd n beetje heb, als ik zie dat iemand zn deur bij tegen mn auto aan kwakt, wat doe je ermee.. Kan dr wel een heel drama van maken, maarja.. Dan is t opeens een 'ongelukje' ipv gewoon n onvoorzichtige debiele actie. En t zijn maar kleine plekjes..

ja maargoed, dat kleine plekje is het begin van het einde :p, dan denk je bij de volgende van: "oo nog een! ah boeie er zitten er toch al meer"

totdat je een compleet hok hebt vol met deuken en krassen|(


True, maarja bij ons voor de deur kan je dr ook vooruit inparkeren.. Dus je weet t wat dat betreft helaas nooit. Zit ook een schoonheids salon, dus dr komen ook van die snollen die echt t record deur opengooien proberen te verbreken.. Nou als je auto daarnaast staat ben je mooi klaar..

true true, ik was laatst bij dieka(disco) en daar kwam een peugeot 205 aangereden vol met meiden en ik keek ff na en jahoor ze gooiden allemaal de deuren los, je hoorde gewoon de deuren tegen de autos aan slaan:L
 
Heeft nou serieus iedereen een hekel aan de E36 compact? ;(

jep, behalve de 323ti dan.

63-TT-BH.voor.jpg
 
Ik rij niet zo bijster veel...denk een 15.000km per jaar. Maar ik zoek er dus echt een die max 120.000 heeft gelopen. Zo blijft de km stand laag tot wanneer ik hem wil verkopen...en zal de auto ook nog goed geld opbrengen.
Als ik die zilveren zou kopen met 147.000..en ik rij er 15.000 mee dan zit hij al op 162.000. Komt er dus op neer dat ik er eentje wil kopen die niet veel meer dan 140.000 gelopen heeft wanneer ik hem weg ga doen.

Dus je hebt altijd al een M3 gewild, maar je denkt nu al aan de gevolgen als je hem verkoopt? Ik zou gewoon bij die zilveren gaan kijken, ding is echt te mooi. Je moet ook denken dat de andere M3's ook meer km's hebben over een paar jaar.
 
zo'n bak lijkt me echt serieus vet om te hebben :o

Ben trouwens benieuwd of dat vermogen gauw gaat vervelen of dat het nog wel mee valt :+
 
Nog nooit meegemaakt gelukkig, maar als ik zo'n kind iets tegen m'n auto aan zie trappen/gooien, dan mogen ze er lekker verzekeringswerk van maken hoor.. En parkeren doe ik over het algemeen zo dat er bijna onmogelijk deuren open kunnen slaan tegen de mijne, bijvoorbeeld als er van een rijtje parkeerplaatsen de meest rechtse nog open is ga ik daar staan.. Meeste mensen zitten toch alleen in de auto, bestuurder zit aan de linkerkant, dus kun je maar beter rechts daarvan staan :rolleyes: Doe ik dus altijd bij de parkeerplaats bij m'n werk, kun je alleen achteruit inparkeren ivm de ruimte..

Ja ik weet het, ik ben erg :rolleyes:

Edit: of méér dan genoeg ruimte houden tussen de andere auto en jou auto, dan maar anderhalve parkeerplek..


sja erg??

Ik doe precies hetzelfde. Ik heb ook een hekel aan parkeren bij winkelcentra ect. zoek altijd een plek naast een stoep of een hele ruime :P
in garages zoek ik een plek naast zo'n pilaar en daar rij ik dan schuin in :)

ik heb sinds kort de stootstrips in kleur dus dan is het helemaal oppassen
 
ja maargoed, dat kleine plekje is het begin van het einde :p, dan denk je bij de volgende van: "oo nog een! ah boeie er zitten er toch al meer"

totdat je een compleet hok hebt vol met deuken en krassen|(

Ja dat is inderdaad t probleem. Maarja je doet er vaak ook niets aan hè.. Als je terug komt zit er opeens een deuk in en terwijl de plek naast je leeg is.
Maar t zijn serieus bijna áltijd vrouwen, die moeten ze gewoon echt weren van parkeerplaatsen.. Maak maar n aparte vrouwenparkeerplaats met plekken van 3 meter breed. Krijgen ze t trouwens vast en zeker nog voor mekaar om schade te rijden :+

jep, behalve de 323ti dan.

63-TT-BH.voor.jpg

Ja uiteraard :* Iets anders dan een 323ti komt er ook absoluut niet in ;)
 
Ja dat is inderdaad t probleem. Maarja je doet er vaak ook niets aan hè.. Als je terug komt zit er opeens een deuk in en terwijl de plek naast je leeg is.
Maar t zijn serieus bijna áltijd vrouwen, die moeten ze gewoon echt weren van parkeerplaatsen.. Maak maar n aparte vrouwenparkeerplaats met plekken van 3 meter breed. Krijgen ze t trouwens vast en zeker nog voor mekaar om schade te rijden :+

Nu zie je het verkeerd, bestaande parkeerplaatsen voor de vrouwen.
Kunnen ze elkaar het leed aandoen en xtra brede parkeerplekken voor de rest :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top