Je volgende auto #9

Status
Not open for further replies.
Ik weet niet of dat voor dat model ook geldt.

Voor de M3`s van 1999 tot 2002 is het helaas wel waar.

Zat eerst ook voor zo`n auto te kijken, en met dat bouwjaar werden ze een beetje betaalbaar, helaas hadden ze bijna allemaal motorische problemen, en 2003 modellen zijn dan weer flink duurder.

E36 M3 is een ander blok... Die zilveren heeft een S50 (3.0)-blok, daarna kwam de S52 in de E36 (3.2)...

Nog nooit meegemaakt gelukkig, maar als ik zo'n kind iets tegen m'n auto aan zie trappen/gooien, dan mogen ze er lekker verzekeringswerk van maken hoor.. En parkeren doe ik over het algemeen zo dat er bijna onmogelijk deuren open kunnen slaan tegen de mijne, bijvoorbeeld als er van een rijtje parkeerplaatsen de meest rechtse nog open is ga ik daar staan.. Meeste mensen zitten toch alleen in de auto, bestuurder zit aan de linkerkant, dus kun je maar beter rechts daarvan staan :rolleyes: Doe ik dus altijd bij de parkeerplaats bij m'n werk, kun je alleen achteruit inparkeren ivm de ruimte..

Ja ik weet het, ik ben erg :rolleyes:

Edit: of méér dan genoeg ruimte houden tussen de andere auto en jou auto, dan maar anderhalve parkeerplek..

Ook beroerd dat zo'n 156 geen stootstips op de deuren heeft, en het valt bij zo'n auto (147/156) altijd uber op als hij een tik heeft gehad... Wel mooi zo zonder strips hoor...

Maare, wat kost een E36 M3 van ná 1995? Ik zou eerlijk gezegd eerder naar zo 1 kijken.

Neem dat alleen geen SMG-bak erop, die eerste generatie schijnt niet zo best te zijn...

jep, behalve de 323ti dan.

Koop dan voor hetzelfde geld of minder een 323i coupe...

Die 3 serie compact hier boven is best vet :).

"Best vet" jah, coupe is toch echt mooier...

Idd niet zo veel denken en gewoon doen, als je ergens verliefd op bent moet je er voor gaan, en niet denken wat je auto hierna al gaat worden.

Idd, bij een vriendin denk je toch ook niet meteen aan de inruilwaarde als je haar inruilt? :#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top