Je volgende auto #9

Status
Not open for further replies.
Dus je hebt altijd al een M3 gewild, maar je denkt nu al aan de gevolgen als je hem verkoopt? Ik zou gewoon bij die zilveren gaan kijken, ding is echt te mooi. Je moet ook denken dat de andere M3's ook meer km's hebben over een paar jaar.

Juist , Als je bij de aankoop al moet gaan denken aan de verkoop ...
 
Wat ik zou doen is die BMW zo goed als oprijden, je krijgt er later natuurlijk altijd wel iets voor terug, maar zo`n auto is niet echt een instapautotje.

Zoiets koop je niet als eerste auto, en komt ook niet echt sjonnie over, dus ook al ben je 26, past zo`n auto nog steeds goed bij je.

Als ie in goede staat is, en alles klopt, zou ik hem pakken, en een jaar of 5/6 liefdevol behandelen :#

Van de ene kant is jou idee helemaal niet slecht. Maar ook al heb ik altijd een M3 gewild...ben bang dat ik hem over 2 jaartjes toch weer zat ben en dan waarschijnlijk weer wat anders wil (E46 330 of M3 bv). Krijg binnekort toch vast werk dus kan goed gaan sparen. Ik moet eens niet zoveel denken en gewoon doen he?:P
 
Idd niet zo veel denken en gewoon doen, als je ergens verliefd op bent moet je er voor gaan, en niet denken wat je auto hierna al gaat worden.

Een goede M3 word echt niet saai in een jaar, als je er maar zuinig mee om gaat, heeft dat ding nog jaren lang plezier in zich.
 
Ik weet niet of dat voor dat model ook geldt.

Voor de M3`s van 1999 tot 2002 is het helaas wel waar.

Zat eerst ook voor zo`n auto te kijken, en met dat bouwjaar werden ze een beetje betaalbaar, helaas hadden ze bijna allemaal motorische problemen, en 2003 modellen zijn dan weer flink duurder.

Er is een terugroep actie geweest door BMW. Kon je destijds voor niets je lagers laten vervangen door een met een andere kooi. Maar hoe kom je erachter of dat bij de desbetreffende m3 ook echt is gebeurd..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top