dat zegt ook helemaal niks, tegenwoordig is het 1 en al milieu gezanik wat je toen nog niet eens had, katjes, egr ect etc.
nieuwe r1 heeft ook maar iets van 3pk meer, maar als je de kat er uit haalt schijn je er 5pk bij te krijgen, dus +8 pk dit jaar. (zoiets was het)
en verder wordt er hier op het forum vaak ongeblazen met geblazen vergeleken, das echt bs! je vergelijkt dan appels met peren:X
...
Weet niet hoor maar als je het over "zeer veel koppel" hebt..
Ik ken maar weinig atmosferische motoren die meer dan 100Nm per liter hebben, ik ken er 1, de Alfa Gt 2.0 JTS. En verder paar ferrari's
Dat vin ik lief van je
En moet zeggen, op de grafiek ziet het er wel netjes uit.
Zal ik mijn grafiekje ook nog eens posten dan?
Bij deze, en dit is dus op de wielen he, niet aan de krukas, dan komt er nog wat bij
*plaatje*
GSi toch?
neeeeeeeeej geen compact ;(
Ik stem trouwens voor een gepast feest/meeting als dat bakkie van Scully z'n eerste meters gaat maken.+ralf+
@ bart
K03sport rijd ik mee ja, dus heb daardoor de zelfde setup als een 180pk leon/golf/tt. Post de grafiek wel even zodra alles geregeld is
ben ook een beetje aan het kijken voor een civic vti maar ik kan er geen voor een leuke prijs vinden, is het iets om een gewone goedkope civic 1.5 om te bouwen naar een 1.6vtec?
wat moet je allemaal aanpassen aan de draadboom, bak, motorophanging en ecu?
Heeft nou serieus iedereen een hekel aan de E36 compact? ;(
compacts zijn lelijk
Sjezus. Hebbennn :love: Maar t probleem is dat die motoren wel vrij hard slijten.. Zijn niet echt gemaakt om heel veel km te draaien.. Daarom zou k eerder voor een 328i met wat modificaties gaan
Edit: Ook wel een ziek huis ook trouwens! Heeft ook serieus iemand 7.000 euro beboden.. :X