This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.

Die opmerking krijg ik zo vaak :'(
 

zucht...

sterkere bril nodig bart?.... ouderdom:'(
 
rijklaar maken is ook onzin, enigste wat ze doen is er de krasstraat mee doorrijden, en intrieur schoonmaken en daarvoor wacht je dan 2 weken?


verder mooie auto zowel de leon, als de 323F

Tuurlijk niet. Bij ons wordt ie van binnen en buiten helemaal schoon gemaakt + beurt + nieuwe APK (als het nodig is).
 
Tuurlijk niet. Bij ons wordt ie van binnen en buiten helemaal schoon gemaakt + beurt + nieuwe APK (als het nodig is).

die beurtjes klinken altijd lekker, maar bij weinig worden ze ook daadwerkelijk uitgevoerd, vaak leuke praatjes.
 
der staat een mooie gta kitje voor de 1300 op mp


ken iemand die bezig is met zo'n auto vink ook wel bruut...



 
die beurtjes klinken altijd lekker, maar bij weinig worden ze ook daadwerkelijk uitgevoerd, vaak leuke praatjes.

We kunnen wel praatjes leveren, maar daar heb je achteraf toch wel gezeik mee. En of het nou een Honda is of een Kia. De standaard dingen doen wij gewoon. Olie, remmen checken etc etc. Je geeft wel garantie, alleen tis de bedoeling dat je die mensen niet meer ziet in de garage. Hoe vaker men terug komt hoe slechter je imago!
 
Gvd, statisch lachje erbij.. hou eens op

Ik ben het stadium van een statisch lachje voorbij:
- Doe ik, 15 euro per uur
- Wat denk jezelf:|
- Is goed, leen ik die auto ff een weekje van je
- Je weet hoeveel het kost:#

Maar het mooie is dat ook elke keer het dezelfde buren zijn die het zeggen.
 
Als hun auto in de buurt staat en je tuinslang/hd spuit het red gewoon er heen lopen en buurman/vrouw lekker nat spuiten +ralf+

Succes gegarandeerd
 
Jaah, echt zo'n burgerlijke grap heh, toen ik m'n auto op de oprit poetste kwamen hier ook altijd van die grapjassen langs, nu poets ik hem altijd @wasbox...

zucht...

sterkere bril nodig bart?.... ouderdom:'(

Nope... Had het namelijk tegen Arjan (Vass)...
 
Status
Not open for further replies.