Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Ze bedoelen of je serieus meent dat je dat merk niet kent :rolleyes:.

Dat is wel heel erg.

ja nee ik ken het merk natuurlijk wel 8P leef niet onder een steen.

ik bedoel meer heb geen ervaring met het merk.
nooit in gezeten nooit in gereden etc.

maar het merk ken ik wel.
 
Vandaar dat naast KIA world een begraaf plaats zit :P


Stel je voor, je zit op t IVA en je moet later bij KIA werken.... lmfd dat ik die opleiding in de prullenmand had gegooid :P
 
net gekeken bij een alfa gtv 2.0 16 klepper 170 pk met Squadra chip
De kleur is rood maar ziet e rniet goed meer uit scheurtjes in de lak en zo verder ziet hij er puntgaaf uit mooi leer en mooi blok ..loopt goed en zo maar weten julie ongeveer was het kost om een auto over te spuiten ???
 
net gekeken bij een alfa gtv 2.0 16 klepper 170 pk met Squadra chip
De kleur is rood maar ziet e rniet goed meer uit scheurtjes in de lak en zo verder ziet hij er puntgaaf uit mooi leer en mooi blok ..loopt goed en zo maar weten julie ongeveer was het kost om een auto over te spuiten ???

De hele auto? Dat gaat wel flink geld kosten denk ik.. Even aangenomen dat het ook echt goed gedaan moet worden. Ik weet hoeveel het kost, maar ik weet wel dat ze vaak voor alleen een bumper al 250 euro vragen ofzo.

[ir]http://media.vivastreet.com/v1/4/b/f/photo_1819758[/ir]

Ik denk dat ik zelf naar zoiets als dit ga zoeken.. Alfa 147 JTD kost me toch wat teveel en ze zijn niet te vinden, Golf/A3/Leon is over het algemeen ook gewoon een stuk duurder.. met een 110pk nog niet eens langzaam ook lijkt me :)

Of eventueel het model wat erna komt, staan vaak ook nog voor redelijke prijzen te koop. Als er maar airco inzit en ik em maar heb voor de temperatuur weer gaat stijgen hier :P
 
2200 - 2500 euro. Dan is hij proffesioneel gespoten en niet via een beun...


Enne 170pk heeft ie ook niet ;). Std zitten ze op 155 pk. :) Met een chip wel wat meer maar zoveel ook weer niet :P
 
2200 - 2500 euro. Dan is hij proffesioneel gespoten en niet via een beun...


Enne 170pk heeft ie ook niet ;). Std zitten ze op 155 pk. :) Met een chip wel wat meer maar zoveel ook weer niet :P


zij die vent:P weet het verder ook niet .....

en wat zal een beun ongeveer kosten ?? 1500 ??
 
Wil je van die man af ofzo :P

haha nee maar wil eigenlijk gewoon een vervoers auto en een iets leuks voor mezelf.

Me pa boeit het echt niet waar die (heel weinig) in rijd.
maar ja
5 deurs
trekhaak
stuurbekr.
centr. verg.

voor de rest boeit het hem echt niet.
dus ben langzaam op zoek naar een leuk goedkoop auto'tje (familie ding:P)

denkt zelf aan te veel op dit moment. :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top