Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Iedereen onderschat die dingen, maar ze gaan alle jezus hard na wat aanpassingen :)

133 pk op nog geen 1000 kg met een 1.4 is vrij netjes lijkt mij.
en nog netjes 8.0L/100KM (gecombineerd)
(de 1.7 turbo geeft 165 pk :~)
 
Last edited:
En die 8.0/100km kan je dus echt vergeten.

Ik heb ook zo'n ding, gaat alle jezus hard en mensen snappen er niets van bij het stoplicht :+

Maar alles bij elkaar rij je toch echt 1 op 5 max 1 op 7.
Dingen drinken als een tempelier.

Zou denk ik ook nog ff verder kijken, die prijs is vrij laag en zal dus wel wat aan mankeren.
 
je wou toch gas?

is wel de eerste insteek dat zeker :)
maar mijn ouders twijfelen tussen huisje ver weg en dicht bij :P
dus ik twijfel over de auto.

Het liefst ga ik op gas of we nou ver weg of dichtbij blijven.
voor 45 ct/lt ga ik de auto alleen maar meer gebruiken.
maar dan moet ik wel een leuke betaalbare enig sinds betrouwbare gas bak vinden.
 
Als het goed is, is dit het interieur van die leon? of is deze van het nieuwere model?

http://www.autoweek.nl/images/800/c/5e526bad2c7f9ad609d9819bb0dab36c.jpg

Ja, dit is het interieur vanaf 2003... Dit heb ik ook, alleen dan geen navi (zou ik best willen hebben, echt dik)... Het enige verschil met <2003 zijn de kleuren & de stoffering...


http://www.autoweek.nl/images/800/8/99219db798e4fda3850d0eedea37fdd8.jpg

Dit in het interieur van een Stella, cheape uitvoering :r

^^
 
Laatst was er discussie over selespeed. Weet iemand nog in welk van de vele auto topics?

Ben van plan om 156 selespeed te kopen namelijk.
 
En die 8.0/100km kan je dus echt vergeten.

Ik heb ook zo'n ding, gaat alle jezus hard en mensen snappen er niets van bij het stoplicht :+

Maar alles bij elkaar rij je toch echt 1 op 5 max 1 op 7.
Dingen drinken als een tempelier.

Zou denk ik ook nog ff verder kijken, die prijs is vrij laag en zal dus wel wat aan mankeren.

1 op 5/1 op 7 met 1.4 en 133 PK?

Dan zou ik toch maar eens je auto laten nakijken, want dat is echt niet normaal hoor! met alle respect :)
 
Nee, inderdaad... Je kan het nog beter een compressor noemen, en zelfs die vergelijking klopt niet, hoogstens de manier van aandrijven...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top