Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Is geen bepaald toerental aan te hangen, wel hoger dan een kompressor... Een turbo-charger (uitlaatgasaangedreven) heeft last van lag, een supercharger (krukasaangedreven) niet...
 
Is geen bepaald toerental aan te hangen, wel hoger dan een kompressor... Een turbo-charger (uitlaatgasaangedreven) heeft last van lag, een supercharger (krukasaangedreven) niet...



klopt .. kun je goed zien bij die dikke V8 zoals een cobra daar ligt zoon dikke supercharger boven op het blok met een snaar van 5cm dik
 

SID9d39f34dd_Fiat_Marea_Weekend.JPG


256.jpg


Het resultaat van 5 seconden google;) Het hoort zo:)
 
zal ook duidelijk voor de a3 gaan.
volvo zuipt is zwaar (en dus duurder)

en persoonlijk vind ik de a3 een stuk mooier

was wel iemand hier op het forum die veel problemen had met ze a3..

Was alleen mn versnellingsbak hoor ;)
Zolang je geen 1.6 met DUU bak koopt is er weinig aan de hand Sander.
 
zou je nog 3500 euro willen steken in de golf van je ?
en dan voor een kompressor net of het nog niet hard genoeg gaat
 
1 op 5/1 op 7 met 1.4 en 133 PK?

Dan zou ik toch maar eens je auto laten nakijken, want dat is echt niet normaal hoor! met alle respect :)



die pks moeten ergens vandaan komen he ;)
en als je graag gebruik maakt van de beschikbare pk's gaat het hard
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top