ja wel mooi dacht ik en heb de verzekering en shit al gebeld en wonder boven wonder kan ik met mijn 19 jaar de deze auto met 210 pk ''2.0 turbo'' gewoon verzekeren
maar als er mensen zijn die meer over turbo`s weten alvast bedankt
Ja, moet een OPC zijn... De eerste OPC was een 2.0 16v (met standaard BBS) 160pk, dus 2.0T van een Astra G is altijd een OPC, dit is bij het nieuwe type niet meer zo overigens... Dat jij dat niet wist, Arne
Ja, moet een OPC zijn... De eerste OPC was een 2.0 16v (met standaard BBS) 160pk, dus 2.0T van een Astra G is altijd een OPC, dit is bij het nieuwe type niet meer zo overigens... Dat jij dat niet wist, Arne
Nog eentje dan, ik vind ze echt focking vet. Let op hoe alles hier even wordt afgemaakt, M3, Supra, Ferrari Modena, Evo 8, allemaal leggen ze het af. En dat met 'maar' 4.6 liter + Kenne Bell. Let ook even hoe die teller gaat ergens bij 1.37.
Ja inderdaad de sport versie 1.8 20VT sport (180 pk)
Het bouwjaar van de auto is '00 en heeft 90.000 km gelopen.
Hij is zwart en gewoon standaard voor de rest qua velgen.
Ook kan ik nog kiezen voor een zilvergrijze zoals die van jou ook 1.8 20VT uit '02 met 70.000 op de teller.
Ik ga dus nog even kijken zaterdag welke het van de twee word. Maar ik ga zowiezo met 1 van de twee naar huis rijden
@Bart: Die dikke brullende V8 zal er ook wel wat aan meehelpen dat de compressor minder beroerd klinkt denk ik, en de kwaliteit van deze filmpjes is ook een stuk beter.