This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #10

Status
Not open for further replies.
Ik moet ook nog een auto erbij hebben, moet komend jaar dagelijks 20 km rijdne naar mn nieuwe werk. wordt ene beetje te duur met mn Skyline.

Denk ana een Alto oid. en die dan ook mooi op mn eigen naam verzekeren om noclaim op te bouwen.
 
kun je beter een golfje diesel nemen? een belastingvrije?

ik heb destijds een golf2 gekocht... diesel, 40e belasting.. en 8/900km op een tank


in 1,5jaar nooit wat stukgegaan.. ja de uitlaat. maar daar heb ik een stuk steigerbuis tussen gerlast
 
Idd, zo'n golfje heb je ook voor n drol en 2 knikkers hoor..

Haha weet nog wel dat wij er vroeger thuis ook 1 hadden Ding was idd niet stuk te krijgen. In Duitsland, wind in de rug, plankgas van een heuvel af. Ding liep opeens 170 motor begon gelijk te koken. Beetje voorzichtigheid is tie dus wel bij gebaad
 
Ja, die van mij was 200euro. Ik heb hem verkocht voor 50euro...


Ding was niet kapot te krijgen. Op een gegeven moment moest ik er gewoon 1.5liter olie bij gooien, met kouwe motor wegplanken, elke dag weer.

Ding deed iets van 150km, daarna de dieselpomp opgeschroeft en toen deed ie 170. Alleen wel 400km op een tank

Ook nog eens vastgezeten met crossen, in januari. Tot de assen in de blubber

Echt mooie tijden gehad met zo'n ragbak!
 
Ik moet ook nog een auto erbij hebben, moet komend jaar dagelijks 20 km rijdne naar mn nieuwe werk. wordt ene beetje te duur met mn Skyline.

Denk ana een Alto oid. en die dan ook mooi op mn eigen naam verzekeren om noclaim op te bouwen.

Dat stukje kan je ook wel fietsen toch? Hou je meer geld over om die Skyline te tunen, en krijg je ook nog dikke gespierde poten van
 
Ik ga binnenkort ook kijken voor een eigen auto en moet hier mijn keuze uit maken.
De auto's tot 1500 euro:
VW golf 1, 2, cabrio
Alfa 145
Honda Civic
Seat Ibiza

Of kan ik beter even door sparen en kijken voor 1 van deze auto's:
Opel Tigra
Honda Civic Coupé
Honda delsol
Toyota MR2

Wat zijn jullie meningen over deze auto's en de Do's & Not's!
 

Golf 2, Civiv, Ibiza alle 3 goede en mooie auto's
Maar MR2 blijft natuurlijk :W
 
Status
Not open for further replies.