Je volgende auto #10

Status
Not open for further replies.
Ja, zie hem ook weleens langskomen. Heb net ws. een sloper gekocht :D woensdag kijken en evt. halen. Ga hem meteen schorsen en kaalplukken, heb de motorkap, achterklep, ruiten en schroefset nodig. De rest gaat in onderdelen weg :)

Dit is hem :W

P1010001.JPG


P1010004.JPG


P1010011.JPG


P1010010.JPG


Stiekem best vet nog. Ik denk dat ik als ik alle delen los verkoop nog bijna winst draai ook...
 
Ja daaaaaaaag. Ga hem halen, schorsen, slopen, en wegbrengen. OF ik zet mijn rotte delen erop, en zet hem weer te koop. Alleen dan is ie al uit de APK....Kan hem natuurlijk ook nu nog ff snel laten keuren...

Naaaaaah...sloop m gewoon.
 
Is je eigen auto ook beetje rot dan Arne? Dat je die delen nodig hebt.

Vindt het er nog aardig uitzien. Schorsen -> delen overzetten en gewoon door APK rammen voor een jaar :W en verkopen.
 
Ja daaaaaaaag. Ga hem halen, schorsen, slopen, en wegbrengen. OF ik zet mijn rotte delen erop, en zet hem weer te koop. Alleen dan is ie al uit de APK....Kan hem natuurlijk ook nu nog ff snel laten keuren...

Naaaaaah...sloop m gewoon.

Ja, das wel een mooie. Ding door de APK en daarna alles wat nog goed was vervangen door verrote zooi :W
 
Is je eigen auto ook beetje rot dan Arne? Dat je die delen nodig hebt.

Vindt het er nog aardig uitzien. Schorsen -> delen overzetten en gewoon door APK rammen voor een jaar :W en verkopen.

Niet rot, maar niet net genoeg. Zit een rot plek op mn achterklep, en mn ruit is beschadigd door een kapot ruitenwisserblad.

En de motorkap zitten wat deuken in, en een paar plekken, hij zou eigenlijk gespoten moeten worden. Dus ik kan mijn auto voor bijna niks helemaal strak maken. Het front heb ik ook nodig want ik ga met dunne bumpers rijden...
 
Snap het. Leuke spuiters zijn er genoeg te vinden in de buurt. Als die er weinig werk aan hebben om het strak te krijgen, dan kost het de wereld ook niet om hem over te laten spuiten.
 
Die Golf is goed vet :D Maar daarmee kan je drempels pakken ook wel uit je kop laten :P

Zal jullie uiteraard op de hoogte houden van mijn avonturen :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top