Je volgende auto #10

Status
Not open for further replies.
Je noemt nu al 5 punten op die je gaat veranderen, waarom dan niet meteen een goede halen? En de km stand staat er ook niet bij, zal dus wel hoog zijn. En aan de 'modificaties' te zien is hij van een sjon geweest die er wss mee heeft zitten trappen en is misschien niet altijd even zuinig op de auto geweest.
 
Je noemt nu al 5 punten op die je gaat veranderen, waarom dan niet meteen een goede halen? En de km stand staat er ook niet bij, zal dus wel hoog zijn. En aan de 'modificaties' te zien is hij van een sjon geweest die er wss mee heeft zitten trappen en is misschien niet altijd even zuinig op de auto geweest.

Dus jij wilt alleen een auto kopen waar je helemaal niks meer aan wilt doen??:rolleyes: Sorry maar dat gaat me weer iets te ver. Ik vindt het zelfs leuk om er zelf leuke velgen en een andere bumper voor uit te zoeken.

En de km-stand staat er zeker wel bij schele, 129.000;). En als je al over sjonnies gaat praten die modificaties aan de auto doen en hem ws aftrappen dan moet je al helemaal geen bmw m3 kopen.

Over die 5 punten. Sipkijkers en spoiler eraf kost niks en is in 5min gebeurd. Tankdopje spuiten kost ook geen drol dus dan blijven alleen nog de velgen en bumper over.
 
Last edited:
Ik zie geen km stand hoor in de advertentie. En een E36 M3 zou ik ook persoonlijk afschrijven omdat je denk ik niet 1 normale kan krijgen.

En een auto kopen waar je niks aan hoeft te doen is overdreven, maar als je nu al een waslijst maakt met veranderingen loont het om misschien verder te kijken.
 
Leuke discussie:).
En vindt je dat nu echt een waslijst; andere velgen en andere achterbumper? Tankdopje spuiten en sipkijkers+spoiler eraf ga ik namelijk niet eens meetellen.

Deze viel me vooral op door de relatief lage km-stand en de volleder (stoffen interieur hoef ik sowieso niet meer) en elektrische stoelen. Dat is gewoon zeldzaam in een 1.8 20VT;).
 
Het zijn toch extra kosten die velgen en de bumper, en tankdopje ook.

En km stand vind ik juist hoog, 20.000 per jaar is er mee gereden. Hadden ze bijna beter een diesel kunnen kopen zo veel als dat het is. En elektrisch verstelbare stoelen heb ik ook hekel aan, staat je stoel helemaal vooruit wil ik hem naar achter en dan rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......klaar. En leer vind ik zelf ook maar niks, je glijdt alle kanten op als je een echte bocht neemt.

Maar goed, ik hou je niet tegen hoor :P
 
Het zijn toch extra kosten die velgen en de bumper, en tankdopje ook.

En km stand vind ik juist hoog, 20.000 per jaar is er mee gereden. Hadden ze bijna beter een diesel kunnen kopen zo veel als dat het is. En elektrisch verstelbare stoelen heb ik ook hekel aan, staat je stoel helemaal vooruit wil ik hem naar achter en dan rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......klaar. En leer vind ik zelf ook maar niks, je glijdt alle kanten op als je een echte bocht neemt.

Maar goed, ik hou je niet tegen hoor :P

Leer is mooi 8) Maar ik geef je wel gelijk dat je wat minder stevig zit ja :P En elctronische zooi op stoelen vind ik ook best onzin ja, een handbediende werkt meestal sneller en je gebruikt dat gedoe toch maar 1x :D
 
Vandaag mn vervoerhoer een beurtje laten geven:

Remblokken waren op
Ruitenwisserbladen
En wat filtertjes/vloeistoffen her en der vervangen.

Kan er weer een tijdje tegen :W
 
Leer is veel mooier als stof...dat je minder stevig zit als je met hoge snelheid een bocht neemt interesseert me geen ruk. Ben toch niet iemand die gaat ''racen'' met zn auto;). Elektrische stoelen hoeft van mij ook niet perse..maargoed. Luxe he.

Je hebt zeker gelijk dat het extra kosten zijn die velgen en bumper...maar ook daar lig ik niet wakker van.
 
Leer is veel mooier als stof...dat je minder stevig zit als je met hoge snelheid een bocht neemt interesseert me geen ruk. Ben toch niet iemand die gaat ''racen'' met zn auto;). Elektrische stoelen hoeft van mij ook niet perse..maargoed. Luxe he.

Je hebt zeker gelijk dat het extra kosten zijn die velgen en bumper...maar ook daar lig ik niet wakker van.

Ik ging er van uit dat je wel van een potje hard rijden houdt, anders koop je toch ook geen 20vt of wel soms? Maar leer is zeker mooier, dat zeker, alleen meer in mijn ogen ook niet.
 
Je noemt nu al 5 punten op die je gaat veranderen, waarom dan niet meteen een goede halen? En de km stand staat er ook niet bij, zal dus wel hoog zijn. En aan de 'modificaties' te zien is hij van een sjon geweest die er wss mee heeft zitten trappen en is misschien niet altijd even zuinig op de auto geweest.

Je moet ff op 'terug naar de advertentie' klikken, daar staat de kmstand e.d.
 
Leer is mooi maar kut. T glijdt, je zweet je de tering. Gewoon kut.

Ben t trouwens wel met Stephan eens, vind t nogal zonde om zo'n auto te kopen, vervolgens behoorlijk wat eraf te slopen. Kan je beter voor gewoon een nete std gaan. Kan je de std velgen voor in de winter gebruiken en dan opleuken wat je wil, ben je ws nog minder geld kwijt ook..
 
Van zweet geen last gehad hoor met mijn leer interieur.. Zitten bij mij wel een soort van gaatjes in, misschien dat dat scheelt :P

Morgen onderhoudsbeurtje, iig olie, filtertje enzo.. Moe'k wel voor naar Heerenveen :rolleyes:
 
In de Honda Legend heb je 'airco' in de stoel :D Kan je in 3 standen instellen. Dat is pas vaag als het 30 graden buiten is haha. Heb je gewoon een koude reet :p

Ik heb niet echt een voorkeur wat stoelen betreft. Leer is mooi en makkelijk te onderhouden, allen in de zomer is het heet op die dingen :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top