Je volgende auto #10

Status
Not open for further replies.
Hier zou t sowieso niet kunnen, k kom echt op geen enkele manier drempelloos de wijk uit.. Zelfs op de provinciale weg hier liggen nog van die hoeren. Ze krijgen hier echt subsidie ofzo, wordt gewoon bijna zeeziek van al dat gehobbel en ook echt op de meeste irritante plekken :X


De tering, zit voor de gein ff te kijken wat ze in Duitsland voor zo'n oude 6serie willen hebben, dat is echt niet goed hoor. Zitten er zat voor 15000 euro:'( Staan ook wel goedkopere trouwens hoor..
 
Last edited:
Ach, zolang 't je daily maar niet is he.

Mijne is ook mijn Daily.

Onderweg naar werk kom ik *denkt* : 23 drempels tegen, en de meeste zijn niet fijn.

Maja, rustig eroverheen en niet zeuren, want als ik op het stukje kom waar geen drempels liggen en nieuw asvalt, lach ik weer :#.
 
Mijne is ook mijn Daily.

Onderweg naar werk kom ik *denkt* : 23 drempels tegen, en de meeste zijn niet fijn.

Maja, rustig eroverheen en niet zeuren, want als ik op het stukje kom waar geen drempels liggen en nieuw asvalt, lach ik weer :#.

Ja, qua comfort moet je idd niet zeuren, dat zijn de consequenties. Maar als hij bij elke drempel schraapt, of er zelfs niet overheen komt dan ga je toch een stap te ver.. En dat is bij die witte Golf zeker t geval..
 
Moet je dr wel eerst zien te komen ;) (ja met n aanhanger lukt t wel |( )
En met alleen maar rondjes rijden kom je nog nergens :P
 
Ja, qua comfort moet je idd niet zeuren, dat zijn de consequenties. Maar als hij bij elke drempel schraapt, of er zelfs niet overheen komt dan ga je toch een stap te ver.. En dat is bij die witte Golf zeker t geval..

Hij staat op maximale verlaging, is met die schroefset ongeveer -11 cm...:D
 
Ik denk dat als hij nog goed rijdt... Ik hem wel neem, in zijn geheel :P oude delen van Arne, en trapbak :)

Hoi btw
 
Nee joh, gaan we em vanavond nou halen? Schrijven we hem op mijn naam, oude delen erop en gewoon als trapbak gebruiken, ideale hoodride/ratride voor op meetings, hoef ik niet meer met arne mee te rijden :+

Woon nu toch niet meer in de stad dus stallen van de auto is minder een probleem :rolleyes:
 
Ja goed plan! Vanavond gaan we m halen ja, dan haal ik dus alleen de motorkap/kofferklep schroefset eraf of zo? Eventueel een wielkastlijstje ofzo..
 
Ja zoiets, we zien welff... APK erop en dan zo verrot mogelijk laten lijken, lmfd :P

Oldtimerverzekering en op mijn naam, olee
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top