Ik wil een kat, wat nu?

Status
Not open for further replies.
kate zijn wel okeej.. zolang ze maar in de eigen tuin zitte en niet verder.. bij buren ofzo... want ze maken buren zijn vijvers leeg... die beeste horen gewoon op eigen terein te blijven en niet verder.. dr word ook geen "katten belasting" betaald;) ik ben weleens met knuppel achter een kat aan gerend op de plaats die bij de vijver van ons bezig was

Heb mijn kitten net kunnen redden uit de boom :P

DSC00433.JPG

Ze had zo'n schrik dat ze het niet meer zal doen denks :+

Nou die van ons krabt iig heel de bank kapot dus dat kan wel een probleem zijn. Verder is die van ons nu doof en beetje dement:P Mja is ook al 19jaar oud ofzo. Mja verder wel leuke beesjes en voordeel ten opzichte van een hond ofzo is dat ze prima voor hunzelf kunnen zorgen en niet uitgelaten enzo hoeven worden.

zraa said:
Je hebt vingers en je hebt nagels. Ik kan een nageltje nog wel missen :P

denk ff naar over wat je zegt. je had t niet over nagels knippen, maar over trekken. lijkt me sterk dat jij nagels zou kunnen missen als iemand ze er uit trok. :rolleyes:

Marcel said:
maw, katten zijn tof :W

Die van ons is ook vet debiel, bv kopjes geven..
dan stoot ie vet vaak ze kop gewoon aan de muur ofzo 8P :D

Oja, ook aan te raden is:
Kermis laserlampje en dan vet hard over de grond + muren door je huis laten rennen achter het lichtje aan :D

Die werkt IDD goed

heb zelf geen katten maar op me stage(otogarage), hebben we laser temp meter en 2 katten

Een is oud en andere jong, die jonge gaat er altijd als een malle achter aan :X

Die ouwe ligt alleen op de stoel te slapen en vreet af en toe wat, gaat ook nooit meer na buiten...

Wat ik me heb laten vertellen is dat als je de kittens te jong uit het nest haalt, ze eerder gaan krabben aan banken e.d.

wanneer je een kat neemt moet dat ding gewoon in huis blijven.
Je laat je hond ook niet de hele dag op straat zwalken.

Zo'n hekel aan mensen die gaan janken als ik zon beest mn tuin uit trap.
Of als dat beest is platgereden op straat. Moet je t maar in huis houden.

Vroeger hadden de buren twee katten waarvan er 1 als trofee steeds kleding jatte van de lijn. Die kat nam strings/beha's van mijn zus, sokken, boxers, korte broekjes, hemden etc. mee en legde het in zijn tuin. Die is een paar winters geleden door het ijs gezakt. De buurt blij *D

Ja, katten zijn tov!

Katten zijn gewoon tof idd.. vriendin van me heeft er ook een, en dat beest is echt knettergek :D Die slinger je gewoon naar de andere kant van de kamer, en hij komt net zo hard weer terug.. lijkt het wel leuk te vinden :D

We hebben er zelf thuis ook 2 gehad, van kitten af aan, maar die zijn allebei na een jaar ofzo doodgereden (wonen niet echt aan een drukke weg ofzo, maar ze jagen hier wel keihard) Sindsdien willen mn ouders ook geen katten meer..

Trouwens, als je een compleet witte kat wilt hebben moet je wel goed opletten !

de meeste 100% witte katten zijn OF doof OF blind , ze hebben iig bijna altijd wat., vraag me niet waarom btw :x

Marcel said:
Trouwens, als je een compleet witte kat wilt hebben moet je wel goed opletten !

de meeste 100% witte katten zijn OF doof OF blind , ze hebben iig bijna altijd wat., vraag me niet waarom btw :x
En grotere kans dat ze gestolen worden, serieus. Geheel witte katten zijn geld waard blijkbaar.

Katten:

Zijn gek, gestoord, lui, lief en hebben altijd trek 8P. Ik heb een dikke kat die altijd 's avonds op de bank licht en overdag op straat aan het pimpen is :D. Hij is best groot dus de buurkatten zijn bang voor hem. Wel grappig. Kat spint enorm hard en als je met een bakje vla oid zit. Dan kan je hem onmogelijk weghouden.. hij klimt gewoon op je arm enzo. Ik heb veel plezier aan mijn dikke kater.. Is nu 10 jaar oud en nog steeds gek. :) Het heeft ook geen nut om die kat een bandje op te doen. Een dag later is deze toch verdwenen.

ek0x74.jpg

ek0x8y.jpg

pluis.jpg

loopt soms ook hele stukken achter me aan... toen ik zonet voor de deur zat te wachten op me pa omdat ik de huissleutel vergeten was kwam ze me ook gezelschap houden :)

Poes 1:
Jaagt op alles wat ze pat kruist :# Net een tijger als ze loopt

Poes 2:
Een perzzzzzzz. Heel bijdehand beest! Maar toch ook wel weer lief :p Ze is nu 6maandjes oud :)

Hier paar weekjes oud :D

Marcel said:
Oja, ook aan te raden is:
Kermis laserlampje en dan vet hard over de grond + muren door je huis laten rennen achter het lichtje aan :D

Dat is TE tovv :D beest word helemaal wild dan :W

Status
Not open for further replies.
Back