Brommer verkocht maar aankoper wil hem terug kopen

Doe ik ook niet, neem gewoon m'n telefoon niet meer op... Ze doet maar lekker...

ik zou wel opnemen. en een keer rustig uitleggen hoe het zit etc. dat ze niets hefet om op te staan blabla.
en dat als ze eventueel nog iets wil ondernemen dat niet meer onderling gaat maar via een advocaat zal gaan, en dan tussen neus en lippen even melden dat dat meer gaat kosten dan die hele brommer+opknappen.
en dan vriendelijk gedag.
geheid dat je er dan niks meer van verneemt.
 
Gewoon zeggen:
JAMMER JOH
moet je maar beter opletten als je wat koopt

Dan ben je dus echt dom...Stel dat het gesprek wordt opgenomen, en je jezelf dat hoort terugzeggen in de rechtzaal..:D

Maargoed, ik zou die mensen gewoon nog een aantal keer te woord staan en laten weten dat ze het maar moeten laten voorkomen als ze vind dat jij ongelijk hebt. Je staat immers sterk in je schoenen als ik het verhaal zo lees. En wat Dennis zegt, een RS50 voor dat bedrag kan ook niet 100% zijn. Dit werkt alleen maar in haar nadeel.

Als jij er zelf de vertrouwen in hebt, dat jij juist hebt gehandeld en de koper gewoon een nutcase is..dan zou ik me er lekker geen zorgen over maken. :winner:
 
Jerry het gaat toch niet om die paarse geval met goude stickers+ lexus achter licht :+:+

Maar die gasten hebben echt geen poot om op te staan...., gewoon de groeten wensen en succes met hun rechtzaak :)
 
doe ik ook altijd als ik een scooter koop of verkoop. heb je altijd bewijs dat er een akkoord was. als je dat al hebt kunnen ze je helemaal al 0 maken. Nu ook al niet. Maar was miss wel lullig is dat als je bv zegt dat er iets met licht ofzo niet klopt, en zijn krukas naait vast, maarja zelfs dan kan hij je niets maken. succes
 
Back
Top