Ik wil een kat, wat nu?

Status
Not open for further replies.
ErwinZ said:
Als de auto elke dag gebruikt word? :rolleyes:

Koop zelf een kat! :D. Die bakenen hun eigen territorium af en dan zal er waarschijnlijk geen kat meer op je auto lopen :P.

Sandor said:
wou hij een 2e poesje ? nou :D

Door denker....:|
Hij wou een poesje hebben en geen kat jah :P

Zal es zien of ik wat foto's kan posten. Lag een kleed onder onze bank. Loopt die kleine onder de bank en al 1 en een half uur niet meer gezien... Pak je het kleedje leg je het op schoot slaapt fijn door. Loop je naar voren met het kleed slaap fijn door. Je schuift het kleedje onder de bank slaapt fijn door.... Gewoon ene echte slaapkop... Maar zal wel zo zijn omdat ie klein is...

Last edited:
De onze zijn we een keer 4 dagen kwijt geweest, zat ze 's ochtends weer voor de deur, vacht helemaal aan elkaar geklit en meuren niet meer normaal... Denk dat ze de ton met visafval van de visboer hier in de straat had gevonden, en dat ze er niet meer uit kom komen ofzo :x

Vanaf toen moet ze ook geen vis meer hebben trouwens... :P

Dennis said:
aaaah die kleine kat van dieter is echt tovvvvvvv:love:

Btw @ de internethelden, gelukkig dat je niet hier woont, als je mij kat had geschopt had ik allebei je poten gebroken:)

Zegt de andere internetheld :X

Ik vind katten igg goed muf en werk alle katten buiten, soms met een tikje op het raam en soms mag ik naar buiten gaan })

Kneiter said:
Zegt de andere internetheld :X

Ik vind katten igg goed muf en werk alle katten buiten, soms met een tikje op het raam en soms mag ik naar buiten gaan })

l0olz! :P.. ik zie jou wel met koppelingshuizen naar die diertjes mikken =]

Als je een kat wil, jat dan aub die van mn buren, da rotbeest schijt mn hele tuin vol. x|
Laatst hadk um verdomme bijna te pakken met de hogedruk reiniger :D
volgende keer meer geluk ;(

De buren van ons hebben ook zo'n rot kat! Maar gelukkig is ie verandert. maar dus paar jaar terug zat ie iedere x vor de deur te mauwen! En dat was rond 11 uur zo niet later. Dus echt irritand!! Dus lawaai maken kat weg. Kwam ie weer terug. Dus dat deed ie bijna iedere nacht. Ik dus zo'n waterpistooltje pakken en schoot ik een x met water maar ik miste. Maar hij bleef toen wel weg. En neej het was gewoon een klein water pistool emt klein straaltje hoor niet zo'n aso ding. Ik vind katten wel grapig en zou ze ook nooit schoppen of zo. Maar dat straaltje van dat pistooltje heeft wel geholpen on daarna goed slapen :P

Maar jah hier is dan onze kat en ons poesje die we net hebben (niet weer doordenken)

Kat.JPG

Poes.JPG

Poes2.JPG

Onze kat was dus 2 maand weg of zo maar die hebben we weer gevonden.
Noem de kleine altijd gizmo omdat ie zulke grote oren en ogen heeft en net zo'n vaag geluidje maakt :D

lolz is goed :D. Maar wat dat beest nu ook kan is zoals in de film de ring bij een stoel omhoog klimmen inplaats van een out :P. Ziet er echt humor uit als ie dat doet. En hij zat vandaag ff op schoot toen ik een spelletje deed en zij keek aandachtig mee. En ook heb ik een gele tijger op men trui staan en toen sprong ze ineens op dat plaatje terwijl ik aan het spelen was. Wel grappig beestje :P

En kat hoort als het even kan lkkr naar buiten, wanneer hij of zij dat wil. Vriendin van me heeft er 3, die mogen niet naar buiten. Nou ja, die beesten zijn nog aardig jong en energiek dus er wordt veel gesloopt en ondanks dat er 4 kattebakken in huis staan zeiken ze werkelijk het hele huis onder. Mijn advies: Lekker buiten laten lopen, dan heb je dat soort trammelant niet. Die van ons heeft geen kattebak, doet alles buiten.

Is nu 12 en dus wel behoorlijk lui al, maar is een lief beest. Als je hem leert spelen met de krabpaal doet ie t nergens anders meer ... (af en toe de deurmat)

Hier wat foto's, samen met de cavia, die doet ie niets ...

zoefenroxy.jpg

zoef.jpg

Je neemt een kat als HUISDIER
NIet als zwerfkat.

Maat van me heeft ook een kat en als die t in zn kop haalt om naar buiten te gaan wordt ie naar binnen getrapt door zn baas.
En zo hoort t ook.

De katten die hier in de tuin komen bonjour ik ook met maat 42 de tuin uit.
Of de katten die met hun smerige poten tegen t raam aanzitten omdat onze papegaai zoor t raam zit. Zelfde lot.

Mensen vinden mijn beest ook niet in hun tuin.
Ik heb ook nog nooit iemand gezien die zn hond de hele dag liet rond zwerven.

Mensen die hun beest op straat laten zwalken zijn gewoon geen verantwoorde dierenhouders. Ze laten ze in andere mensen hun tuinen scheiten of kinderspeelplaatsen vervuilen. Doen geen moeite om dat ding huis zindelijk te maken.
Maar o wee als iemand aan hún beest komt.

hypocryt volk

Zeg dan gewoon niks, als je niks beters te melden hebt :L Dit is echt het meest nutteloze verhaal wat ik ooit gehoord heb over katten!

de eerste pagina's waren dus de voordelen en de laatste paar dus de nadelen :X

we hebben er zelf 2. ong 13 en 14 jaar oud. kunne elkaar echt niet uitstaan :D terwijl het toch moeder en dochter is. en lui! slapen, eten, kwijlen en weer slape :P
dan denk je, laat ik de deur is ombeunen door er een luikje in te zetten. maar nee hoor :D
in sommige dingen hebben ze heeel veel geduld zoals als voor de voordeur te gaan staan en net zo lang wachten tot er iemand opendoet of doormoet. het luikje.. ho maar :)

Last edited:
Katten zijn leuke beesten :)
Mijn katten komen nooit buiten omdat ik in een flat woon, maar als ik in een rijtjeshuis zou wonen liet ik ze ook niet naar buiten, veel te veel kans dat ze dood gereden worden of dat een idioot ze wat aan doet.
En JohnB, 1x was voldoende, je hoeft niet meerdere keren je gezeur op te hangen...

Speciaal voor jou Shadower

JohnB said:
Je neemt een kat als HUISDIER
NIet als zwerfkat.

Maat van me heeft ook een kat en als die t in zn kop haalt om naar buiten te gaan wordt ie naar binnen getrapt door zn baas.
En zo hoort t ook.

De katten die hier in de tuin komen bonjour ik ook met maat 42 de tuin uit.
Of de katten die met hun smerige poten tegen t raam aanzitten omdat onze papegaai zoor t raam zit. Zelfde lot.

Mensen vinden mijn beest ook niet in hun tuin.
Ik heb ook nog nooit iemand gezien die zn hond de hele dag liet rond zwerven.

Mensen die hun beest op straat laten zwalken zijn gewoon geen verantwoorde dierenhouders. Ze laten ze in andere mensen hun tuinen scheiten of kinderspeelplaatsen vervuilen. Doen geen moeite om dat ding huis zindelijk te maken.
Maar o wee als iemand aan hún beest komt.

hypocryt volk

je moet jezelf weg hebben hier? ga maar gewoon terug naar het s-f forum dan held:X

ff teruggelezen hoor.
sommige mensen hier proberen ook echt met hun verstand op 0% na te denken katten gaan niet zoals mensen naar school of werk. een kat hoeft niet te werken om zijn leven iets te bereiken. mensen wel.. we zijn niet voor niks 12 keer zo groot als zo'n beest. als katten ook echt zouden kunnen nadenken om erges te lopen waar ze misschien niet mogen lopen kunnen ze gewoon nix aan doen. dat een hond van misschien zo geweldig is, is gewoon puur omdat dat in hun genen zit. en gewoon andere eigenschappen heeft als een kat.

denk eerst ff na voordat je begint te blaten

Status
Not open for further replies.
Back