Freezer, ik wil er toch nog ff op terug komen... :)

Status
Not open for further replies.

eYe-Ball @erox!

MUUUUUHH!!
Freezer said:
Is erg onhandig, in een groot topic gaan al die dingen doorelkaar lopen terwijl het nogal uitmaakt of je het over Fifa of GT4 hebt...

@ Freezer

Ok, Ik snap wat je bedoelt maar wilde er toch nog heel even in het 'kort' op terug komen... :)

Wat ik bedoelde is dat de grote populairdere Games zoals Gran Turismo 4 en GTA: San Andereas, die wel een eigen topic waard zijn, vooral hun eigen topic moeten behouden zoals het nu al is. Topics zoals "GT4 - Gran Turismo 4" en "gta san andreas" moeten vooral blijven bestaan omdat er veel gediscussieerd word en er naar ervaringen met de Game van anderen gevraagd kan worden, wat zeer handig is. +ralf+

Maar om te voorkomen dat er offtopic gegaan wordt (zoals bv in t GT4 topic ineens over PSP verder ging :rolleyes: :? ) zou voor die kleinere discussies een apart Game topic moeten zijn, waar ze naar verwezen (verplaatst) kunnen worden. Stel dat iemand n nieuwe fact uit de GameBizz wil melden dan zou daar toch de mogelijkheid voor moeten zijn?
Bv dat de opvolger van de GameCube "Nintendo Revolution" gaat heten en de opvolger van de X-Box "X-Box 360°" . Dit zet je dan niet in een Halo-topic omdat dat toevallig n Xbox game is. Ik weet dat dit geen GameForum is maar aangezien vele members in hun vrije tijd Gamen is de interesse er dus wel.

En op deze manier houd je de andere 1-Game-topics (GT4, GTA:SA NFSU2 enz.) 'clean' van offtopics over geheel andere onderwerpen. Zo blijven die topics ook weer duidelijk en overzichtelijker :)

Gewoon net zoiets als het "Het grote ALLES PC RELATED topic", er zijn nl zat andere niet-scooter-topics die dan weer wel kunnen. Het is logisch ja om niet alle Games bij elkaar in n topic te dondere, word je helemaal para van 8P :p


Dit is toch wel een id om de verschillende (Game)topics clean te houde? :*

thnx
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat 1 game topic genoeg is, alhoewel sommige games nou eenmaal een eigen topic nodig hebben (San Andreas)

Het is aan de mods om te beslissen welke games een eigen topic waard zijn, als het aan de users wordt over gelaten wordt het forum wellicht overspoeld met game topics.

Imo is het goed zoals het is, de grote games hebben een eigen topic, de rest kan in het games topic :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top